۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۱۸
کد خبر: 80008304
T T
۰ نفر

فرماندار بافق دفاع ازمردم،ارتقاي امنيت در سطح جامعه و برقراري نظم اجتماعي را از اهداف و آرمان‌هاي نيروي انتظامي دانست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، 'حسین ندافیان' در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بافق كه در مقر فرماندهی ناجا این شهرستان برگزار شد ،‌افزود: امنیت ، سلامت و حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای از مهمترین اركان هر انتخاباتی به شمار می رود .

فرماندار بافق با اشاره به افزایش همكاری نیروی انتظامی و بسیج در آستانه انتخابات گفت: از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی نقش نیروی انتظامی در عرصه انتخابات فعال تر و پررنگ تر می شود.

وی با بیان اینكه نیروی انتظامی یكی از سازمان هایی است كه نقش جدی در انتخابات دارد افزود: مسئولیت تامین نظم و امنیت و همچنین بر آوردهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند از وظایف نیروی انتظامی است.

ندافیان گفت: مسئولیت های نیروی انتظامی، سه مرحله ی قبل از انتخابات، انجام تبلیغات، برگزاری انتخابات و همچنین مرحله بعد از انتخابات و زمان شمارش آراء را شامل می‌شود.

فرماندار بافق در ادامه بر پیش بینی نیروی كافی برای برگزاری انتخابات تاكید كرد و افزود: با داشتن پرسنل كافی در روز 12اسفند و پوشش نظم و امنیت انتخابات، انشاا... انتخاباتی آرام ، سالم و با حضور پرشور و نشاط و حداكثری مردم، خواهیم داشت.

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات بافق در ادامه همچنین به جایگاه بسیج در زمینه ارتقای امنیت جامعه اشاره كرد و افزود: در نهمین دوره انتخابات همكاری نیروی انتظامی و بسیج در امنیت و صیانت از آرای مردم بیشتر خواهد شد.ك2

7543/1968