۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۶:۵۷
کد خبر: 80009205
T T
۰ نفر

تهران- همايش توجيهي و آموزشي اعضاي شعب اخذ راي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان رباط كريم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور فرماندار و رییس حوزه انتخابیه رباط كریم و بهارستان، اعضای هئیت اجرایی انتخابات و بیش از 500 نفر از اعضای شعب اخذ رای برگزار شد.

'بیژن سلیمان پور' فرماندار شهرستان رباط كریم در این نشست گفت: انتخابات این دوره از مجلس حساسیت‌های فراوانی دارد كه به تبع این حساسیت‌ها؛ وظیفه و تكلیفی كه بر عهده مجریان انتخابات است، سنگین تر می شود.

وی افزود: حساسیت‌ها، به علت حركت رو به جلوی ملت ایران و گام برداشتن نظام اسلامی به سوی فتح قله‌های استقلال و عظمت است كه موجب شده قدرت‌های استكباری و صهیونیستی نتوانند آن را تحمل كنند و به هر شكل ممكن، می خواهند ایران اسلامی را از نیل به این هدف، بازدارند.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان های رباط كریم و بهارستان با بیان اینكه جهان در مقابل بصیرت و استقامت ملت بزرگ ایران، زانو خم كرده است، ادامه داد: در 33 سال گذشته، هر زمان ایران مورد تهدید و تحریم واقع شده، مردم انقلابی كشورمان، یكپارچه و متحد در برابر دشمنان ایستاده اند و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل كرده اند.

سلیمان پور تاكید كرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میدانی دیگر برای نشان دادن عظمت و آگاهی و بیداری ملت ایران و شكستن كمر دشمنان قسم خورده این ملت و نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان كرد: هركس نامش در 13 اسفند به عنوان برگزیده و منتخب مردم شهرستان های رباط كریم و بهارستان از صندوق ها بیرون بیاید، برای ما محترم است؛ اما قبل از انتخابات، هیچ كدام از نامزدها برای ما تفاوتی ندارند و همه از حقوق یكسانی طبق قانون برخوردار هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط كریم با تاكید بر برخورد قاطع با مسئولان و اعضای شعب كه از نامزدهایی حمایت كنند، گفت: ما مطمئن هستیم كه مجریان انتخابات و اعضای شعب اخذ رای، بی توجه به گرایش های سیاسی و فردی و با حفظ بی طرفی كامل؛ پایبندی به ارزش ها و عمل به قانون، اعتماد مردم را جلب و بهترین انتخابات جمهوری اسلامی را برگزار خواهند كرد.

در ادامه این نشست، 'علیرضا جعفری' نایب رییس ستاد انتخابات شهرستان رباط كریم، مطالبی را پیرامون وظایف اعضای شعب اخذ رای انتخابات برای حاضران تشریح كرد.

تهرام/ز.ن/ /1556/
۰ نفر