۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۲۹
کد خبر: 80010202
T T
۰ نفر

دماوند- فرماندار شهرستان دماوند گفت: مسكن مهر از جمله دستاوردهاي مهم و ارزشمند دولت است كه ضرورت دارد دست اندركاران اين پروژه جهادي تر و با سرعت بيشتري عمل نمايند.

'علیرضا قاسمی فرزاد' روز سه شنبه در جلسه مسكن مهر شهرستان دماوند به اهمیت این پروژه عظیم در راستای حمایت از اقشار كم درآمد جامعه اشاره كرد و افزود: شهرستان دماوند با داشتن چندین پروژه مسكن مهر در مهك و مهرآباد با مجموع بیش از 10 هزار واحد مسكونی مسلما حجم بالایی از كار را شامل می شود كه باید جهادی حركت كرد.

نماینده عالی دولت در راستای اهمیت پروژه های مسكن مهر بیان داشت: در اهمیت این پروژه ها همین بس كه در زمان برگزاری انتخابات و هفته ایی كه در پایان آن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزار می كنیم جلسه مسكن مهر شهرستان را برگزار كرده ایم تا اهمیت و جایگاه این موضوع مهم را هرچه بیشتر تبیین نماییم.

وی ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان در كنار تعاونی ها، مجریان و دیگر دستگاه ها فعالیت خود را سرعت دهند تا پایان سال اقداماتی چون خاكبرداری بین بلوكها، تكمیل دیوارهای حائل و خدمات زیربنایی اجرایی شود.

فرماندار دماوند به مشكل فاضلاب منطقه اشاره كرد و بیان داشت: پروژه مسكن مهر مهك و مهرآباد از لحاظ توپوگرافی در منطقه ایی قرار گرفته كه امكان حفر چاه جذبی وجود ندارد، لذا برای رفع این مشكل مقرر شده تا با تشكیل جلساتی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی راهكاری ارائه گردد.

تهرام/7246/1457/
۰ نفر