۱۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۱۷
کد خبر: 80014975
T T
۰ نفر

ساري - انتخابات مجلس شوراي اسلامي به لحاظ انتخاب افرادي كه براي تصميم گيري جامعه نقش آفريني مي كنند ، از نقش مهمي برخوردار است و در اين بين حضور حداكثري مردم در اين عرصه را مي توان حضور براي انتخاب آينده روشن كشور ياد كرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در نظام جمهوری اسلامی ایران كه بر مساله حضور مردم برای تصمیم گیری ها تاكید می شود ، انتخابات متعددی برگزار شده است كه در تمامی این عرصه ها مردم با حضور پررنگشان ، نشان داده اند كه مشتاق به شركت در تصمیم گیری های كشورشان هستند.

مردم مازندران ، حضور موثر در انتخابات مجلس شورای اسلا می را عاملی برای تشكیل مجلسی توانمندتر برای نظارت بر عملكرد دولت می دانند.

' علی شكوهی ' ، یكی از شهروندان قائمشهری به خبرنگار ایرنا گفت : مجلس شورای اسلامی كه در راس امور قرار دارد ، باید از افرادی آگاه و متخصص تشكیل شود.

وی افزود : زمانی كه در تصمیم گیری برای انتخاب نمایندگان مجلس درست اقدام شود ، شاهد خواهیم بود كه مجلس ، مشاركت فعالی در تصمیم گیری های كشور خواهد داشت .

شكوهی گفت : فقط تشكیل مجلسی قدرتمند و متشكل از نمایندگان واقعی ملت می تواند نظارت قوی تری بر دولت داشته باشد و بخشی از مشكلا ت موجود را حل كند.

این شهروند حضور مردم در انتخابات را ضرورتی اساسی توصیف كرد و افزود : هر چقدر تعداد نمایندگان تاثیرگذار در مجلس نهم كه خود را نماینده واقعی ملت می دانند ، بیشتر باشد ، مجلسی مقتدرتر شكل خواهد گرفت كه حاصل آن ارتقای جایگاه مجلس و حفظ جایگاه آن در راس امور خواهد بود.

' امید نعمتی ' ، یك كارمند ساروی هم گفت : هر فردی در زندگی خود تصمیم گیری های كوچك و بزرگی از جمله انتخاب دوست ، شغل و همسر را تجربه می كند كه مسیر زندگیش را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود : این تصمیمات فقط سرنوشت یك فرد را تحت تاثیر قرار می دهد ، ولی در زندگی انتخاب هایی هستند كه جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

نعمتی گفت : انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رییس جمهور از جمله این تصمیم های سرنوشت ساز است .

این شهروند ساروی با تاكید بر اینكه تمامی آحاد جامعه باید در انتخاب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند ، گفت : حضور حداكثری مردم با دیدگاه های مختلف می تواند در انتخاب افرادی صالح و كارآمد تاثیرگذار باشد.

رییس هیات بازرسی حوزه انتخابیه قائمشهر ، سوادكوه و جویبار اظهار داشت : مردم باید در انتخاب نمایندگان مجلس سعی كنند تا افرادی كه حرفشان با عمل یكسان است انتخاب كنند.

' حجت الله مولایی قراء ' افزود : با انتخاب افرادی شجاع ، نترس و خلاق ، مجلس شورای اسلامی نهاد تصمیم ساز كشور را به آنان بسپاریم.

وی از مردم خواست تا با حضور حداكثریشان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در انتخاب افرادی اصلح و متخصص كه قادر به بیان و رفع مشكلات جامعه هستند ، همت كنند.

رییس ستاد انتخابات قائمشهر ، سوادكوه و جویبار نیز گفت : ‌زمینه و بستر حضور حماسه ای مردم در انتخابات به پشتوانه برگزاری یك انتخابات سالم ،‌ قانونمند و مردمی رقم می خورد.

' علی پیرفلك ' افزود : حضور آگاهانه مردم به همراه دقت در برگزاری سالم انتخابات دشمنان را ناامید خواهد كرد.

وی با اشاره به اینكه 330 هزار نفر دراین حوزه حق رای دارند ، گفت : 330 صندوق رای در روز 12 اسفند در این حوزه انتخابیه آرای مردم را برای انتخاب دو نماینده مجلس شورای اسلامی این حوزه را جمع آوری می كنند.ك/4

7329/1654