۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۷:۰۴
کد خبر: 80018628
T T
۰ نفر

اهواز- حضور راي اولي ها در پاي صندوق هاي راي و در كنار سايرافرادي كه در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شركت كرده اند فضاي انتخاباتي در شعب اخذ راي خوزستان را زيبا و پرشورتر كرده است

به گزارش خبرنگار جمهوری اسلامی، رای اولی ها با اشتیاقی وصف ناشدنی و حساسیتی كه نسبت به آینده كشور و استان خود دارند در انتخبات شركت كرده اند.

تعداد رای اولی هایی كه برای اولین بار در شعب اخذ رای حضور یافته اند بسیار گسترده است

علی رضایی یكی از رای اولی ها است كه در یكی از شعب اخذ رای اهواز با شماره 249 واقع در مسجد ابوالفضل العباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای شركت در انتخابات روز شماری می كردم تا در آینده كشور و استان خود سهیم باشم.

وی گفت: احساس غرور وخوشحالی خاصی دارم كه به بلوغ فكری و سیاسی رسیده ام كه می توانم در انتخابات در كنار سایر هموطنانم شركت كنم و در آینده كشور خود سهمی داشته باشم.

علی رضایی افزود: دشمنان بدانند كه ما جوانان و نوجوانان این كشور با تمام قدرت از سرزمین خود در برابر مستكبران و دشمنان دفاع می كنیم و در تمامی صحنه های كشور خود حضور داریم.

الهام عبدالله نصب از دیگر رای اولی ها است كه در صف رای دهندگان در حوزه اخذ رای 260 واقع در مسجد امام علی (ع) اهواز حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با شركت در انتخابات احساس غرور و بزرگی می كنم و كسی را انتخاب می كنم كه اگاهی لازم را داشته باشد تا خدمت گزارمردم باشد.

وی گفت: من به عنوان رای اولی از تمامی هم وطنان خود درخواست دارم تا پای صندوق های رای حضور یابند و آینده كشور خود را با حضور خود رقم بزنند.

این رای اولی افزود: خواسته زیادی از نامزدهایی كه انتخاب می شوند نداریم فقط خواستاریم كه حمایت كننده مردم باشند و مشكلات مردم را برطرف كنند.

مسعود اسلامی نیز در شعبه اخذ رای 258 واقع در مركز بهداشت غرب شماره پنج اهواز در حالی كه سرشار از شادی و نشاط بود گفت: وقتی استقبال بسیار خوب مردم را در صف های انتخاباتی دیدم با غرور و افتخار در این امر مهم حاضر شدم.

وی گفت: از اینكه در نظام جمهوری اسلامی آینده كشور با دستان پر شور مردم رقم می خورد افتخار می كنم.

این رای اولی افزود: رسیدگی به مشكلات مردم و رفع نیاز های مناطق محروم و توجه به خواسته های مردم از مهمترین خواسته های مردم است كه از نمایندگان منتخب خود توقع دارند .

ك/4 7158