۱۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۰۴
کد خبر: 80055022
T T
۰ نفر

كرج- شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان البرز در بيانيه اي بمناسبت 12فروردين نوشت: استقرار جمهوري اسلامي و حاكميت مردم سالاري ديني بزرگترين و مهمترين پيام انقلاب اسلامي ايران است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه كه نسخه ای از آن روز شنبه به ایرنا مركز البرز ارسال شد، ضمن تبریك سال نو خورشیدی و شروع بهار طبیعت، یوم الله 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاكمیت مردم سالاری دینی را گرامی داشت.

بیانیه ادامه داده: ظهور پیامبران الهی از بزرگترین رخدادهای تاریخ بشری است و تاریخ بشر روزها و تحولات بزرگی را به خود دیده است، ولی اثرات برخی از این تحولات و رخدادها عمیق تر و مشهودتر است.

' انقلاب عظیم اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود، انقلابی كه فصل تازه ای را در تاریخ انسانها گشود و سرآغاز بسیاری از تحولات مهم جهانی شد'.

' انقلابی كه سیر تطوری بشر را تغییر داد و یك 'بی تعریف' در دیدگاه غربیان و صاحبان تمدن غالب جهانی معرفی شد و آن تمدن را به صورت عمیق و گسترده به چالش كشید'.

در ادامه این بیانیه آمده است: یوم الله 12 فروردین سال 58 نوادر تاریخ است، هیچ انقلابی در جهان نمی توان دید كه در فاصله كوتاه 50 روز پس از پیروزی با این شكوه و اقتدار، بالاترین سهم را برای مردم در نظر بگیرد و نظام سیاسی كشور به همه پرسی گذاشته شود .

' این نگاه امامت و ولایت فقیه به مردم بوده است و ملت بزرگ ایران در پاسخ به این تكریم و بزرگداشت ، با حضوری باشكوه و انتخابی قاطع آرای 98.2 درصدی خود به جمهوری اسلامی حماسه ای بزرگ در تاریخ خلق كردند'.

' ملت انقلابی و مسلمان ایران به رهبری حضرت امام (ره) نظام انقلاب اسلامی را در قرن بیستم تشكیل داد كه آینده جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و زیباترین توصیف ها از این روز بزرگ و تاریخی از سوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان شده است كه درس بزرگی برای همگان به شمار می رود'.

' امام (ره) 12 فروردین را روز نخستین حكومت الله، بزرگترین عید مذهبی و ملی، روز فرو ریختن كنگره های قصر 2500 سال حكومت طاغوتی، روز رخت بربستن سلطه شیطانی ، روز حكومت مستضعفین ، روز برادری و برابری و روز به ثمرنشستن خون شهدا نامید'.

' و رهبر معظم انقلاب این روز با ارزش را به معنای حقیقی كلمه نظام مردم سالار و متكی بر مردم (ملت ایران) ، یك نمونه و یك الگو ، عامل عزت و اقتدار ملت ایران ، زمینه ساز منزلت زنان، اثبات كننده ماندگاری نظام الهی و بر حق ، به منزله ظهر رساننده عظمت اسلام، جاری كننده امید جدید در دنیای اسلام و یك نظام دین مدار و پایبند به استقلال و مصالح ملت معرفی فرمودند'.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آرای اكثریت به اتفاق مردم به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی واقعی را می توان بزرگترین لطف الهی برای ملت ایران و مسلمانان و مستضعفان جهان در عصر حاضر دانست.

' نظام اسلامی با رهبری امام (ره) و خلف شایسته اش رهبر معظم انقلاب و بصیرت و فداكاری، وحدت و همدلی ایرانیان به رغم دشمنی آشكار در طول 33 سال گذشته نظام سلطه ، در اوج اقتدار و درخشش است'.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان الرز ، سال نو را كه با تدبیر حكیمانه مقام معظم رهبری سال تولید ملی ، حمایت ازكار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است و یوم الله 12 فروردین به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم و رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران به خصوص مردم شهید پرور استان االبرز تبریك گفته است.

در پایان این بیانیه با تجلیل از مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان ، عموم ملت ایران را به پیمانی دوباره با آرمانهای انقلاب فراخوانده و یادآور شده است استمرار عزت و افتخار و اقتدار در گرو توجه به خدا و دین محوری و پایبندی به ارزشهای الهی و پیروی از ولایت فقیه و بصیرت و اتحاد و همدلی است و در سال 91 با حمایت از تولید داخلی و سرمایه ایرانی و رونق بخشی به تولید و اقتصاد ملی و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سكوی دیگری را برای رسیدن به قله های پیشرفت و كمال و اقتدار افزونتر كشور و ملت قرار دهیم. ك/1

790/1027