۱۵ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80059446
T T
۰ نفر

راه اندازي بسيج اساتيد فعال در واحدهاي دانشگاه آزاد

۱۵ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 80059446

تهران - رييس دانشگاه آزاد اسلامي، راه اندازي بسيج اساتيد فعال در واحدهاي دانشگاهي و سازمان مركزي اين دانشگاه را از برنامه هاي سال 91 اعلام كرد.

به گزارش ایرنا، 'فرهاد دانشجو' روز سه شنبه در جمع اعضای بسیج اساتید گفت: در راستای سیاست های كلان دانشگاه به منظور ارتقای شاخص های كیفیت، جذب اساتید متعهد و دلسوز و گسترش دوره تحصیلات تكمیلی در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری از اولویت هاست.

وی راه اندازی آزمایشگاه های ملی و منطقه ای، دسترسی دانشجویان و اساتید به تجهیزات و ارتقای كیفیت در بحث آموزش، پژوهش و فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی را از دیگر شاخص های كیفیت دانست.

دانشجو از بسیج به عنوان اتاق فكر ریاست دانشگاه آزاد یاد كرد و گفت: باید ایده ها و فكرهای جدید در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و توسعه و ارتقای كیفیت در این نهاد پایه گذاری شود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش ازچهار میلیون فارغ التحصیل و یك میلیون و 700 هزار نفر دانشجو به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان مطرح است و اگر دانشگاه آزاد نبود، افرادی كه برای ادامه تحصیل به كشورهای خارجی می رفتند معلوم نبود با چه فرهنگ و سطح علمی به كشور باز می گشتند.

وی با بیان اینكه بستر مسائل سیاسی در دانشگاه آزاد به درستی تعریف نشده است، خاطرنشان كرد: برای انجام فعالیت های سیاسی و فرهنگی باید به دنبال ارتقای بستر رشد بود چرا كه در فضای باز، رشد فرهنگی و بصیرت امكان پذیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین بر سازمان دهی، فرهنگ سازی، ایجاد حلقه های فكری و ارتقای كیفیت توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تاكید كرد.

فراهنگ**1055**1588
۰ نفر