۱۶ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 80061116
T T
۰ نفر

تهران - پخش مجموعه تلويزيوني 'دختري به نام آهو' با نقش آفريني بهزاد فراهاني در نقش پدر يك خانواده كه آرزوي داشتن دختر را دارد، از 17 فروردين ماه جاري از شبكه تهران آغاز مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مجموعه تلویزیونی طنز 'دختری به نام آهو ' كاری از گروه فیلم و سریال شبكه تهران است كه از فردا ساعت 23 به صورت یك شب در میان از شبكه تهران پخش می شود.

این سریال طنز به كارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه‌كنندگی علیرضا داوری و محمد حسین قره تپه‌ای تهیه وتولید شده و قرار است در 14 قسمت 45 دقیقه ای روزهای فرد از شبكه پایتخت پخش شود.

بهزاد فراهانی در این مجموعه طنز ، نقش مردی به نام 'آقا مرتضی' را دارد كه دارای پنج پسر است؛ چهار پسر او ازدواج كرده اند و پسر كوچك او وحید كه تازه از سربازی آمده، ‌قرار است وارد اجتماع شود و شغلی را برای خود دست و پا كند.

این در حالی است كه آقا مرتضی سالهاست در آرزوی دختر دارشدن به سر می برد و به خاطر همین تصمیم می گیرد تا شرایط ازدواج پسرش را فراهم كند كه در این حین ماجراهای بسیاری رخ می دهد كه دیگران به آن واكنش نشان می دهند.

علاوه بر فراهانی، سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شهرام عبدلی، مهدی امینی‌خواه، پندار اكبری، شهره لرستانی، فلور نظری، آزاده ریاضی، مریم سلطانی، یلدا قشقایی و آزیتا تركاشوند در این مجموعه ایفای نقش كرده اند.

محله اختیاریه، میدان هفت تیر، دربند، محل جمع آوری خودروهای اسقاطی كارواش و آموزشگاه رانندگی از فضاهای اصلی این سریال هستند.

ترانه تیتراژ این مجموعه تلویزیونی را 'سالار عقیلی' بر اساس شعری از اهورا ایمان و موسیقی 'ستار اوركی' خوانده است.

فراهنگ 2025**1588
۰ نفر