۳۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۹:۵۵
کد خبر: 80086014
T T
۰ نفر

پروژه هاي ورزشي آذرشهر تا پايان سالجاري تكميل مي شوند

۳۰ فروردین ۱۳۹۱، ۱۹:۵۵
کد خبر: 80086014

تبريز- فرماندار شهرستان آذرشهر از اتمام عمليات ساخت پروژه هاي عمراني ورزشي اين شهرستان تا پايان سالجاري خبر داد.

اسماعیل آذریان روز چهارشنبه در نشست مشترك با مدیركل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی گفت: تمام طرح های ورزشی كه در این شهرستان دردست اجرا هستند از پیشرفت فیزیكی خوبی برخوردارند و تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسند.

وی ایجاد چمن مصنوعی میدان ورزشی آذرشهر، كاشت چمن در میدان خاكی بخش گوگان، سالن سرپوشیده شیرامین و مكان های ورزشی روستاهای قاضی جهان و خانمیر را از جمله طرح های ورزشی در دست اجرای این شهرستان اعلام كرد.

مدیركل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست از ایجاد چهار زمین چمن مصنوعی در زمین های چمن استان و افتتاح ورزشگاه فوتبال شهرستان آذرشهر خبر داد.

سیدمحمد شروین اسبقیان اظهار كرد: زمین های چمن ورزشگاه آذرشهر، مراغه ، پنج هزار نفری میانه و شبستر تا پایان سالجاری و مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال و كنفدراسیون فوتبال آسیا به زمین چمن مصنوعی تبدیل می شوند.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تكمیل طرح های عمرانی ورزشی آذرشهر در چارچوب مصوبات استانی و شهرستانی به شكل جدی پیگیری می شود و سالن ورزشی چند منظوره روستای شیرامین در فضایی به مساحت 1400 متر مربع سوم خرداد ماه سالجاری افتتاح خواهد شد.

وی گفت: سالن ورزشی قاضی جهان نیز به با برخورداری از 70 درصد پیشرفت فیزیكی در سالجاری افتتاح می شود.

در پایان این نشست مشترك، فرماندار آذرشهر و مدیر كل ورزش و جوانان استان از طرح های عمرانی و ورزشی این شهرستان بازدید كردند.

7233/587