لزوم درج خواناي اسامي به همراه كد نامزد مورد نظر توسط راي دهندگان

شهركرد-ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري در اطلاعيه اي از مردم خواست به منظور جلوگيري از تضييع حق نامزدهاي انتخاباتي، اسامي نامزد يا نامزدهاي مورد نظر خود را در برگ راي به طور خوانا نوشته و كد نامزد مورد نظر را نيز در محل تعيين شده بر روي برگ راي انتخاباتي درج كنند.

به گزارش ایرنا ، در اطلاعیه ستاد انتخابات كشور همچنین آمده است : از آنجاییكه در شعبه های تمام الكترونیكی كد انتخاباتی نامزدها در دستگاه اخذ رای ثبت می شود لازم است رای دهندگان در این خصوص دقت لازم را به عمل آورند.

********

اطلاعیه شماره 8 ستاد انتخابات

هموطنانی كه از نعمت سواد محرومند با فرد مورد اعتماد خود به شعب اخذ رای مراجعه كنند

ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری همچنین در اطلاعیه شماره 8 خود، از هموطنانی كه از نعمت سواد محرومند یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رای خود نیستند، خواست كه به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده یا فرد مورد اعتماد خود به شعبه های اخذ رای مراجعه كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ستاد انتخابات در این اطلاعیه اعلام كرد: آن دسته از هموطنان عزیزی كه از نعمت سواد محرومند یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رای خود نیستند، می توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده یا فرد مورد اعتماد خود به شعبه هاهی اخذ رای مراجعه كنند و پس از انتخاب نامزد یا نامزدهای مورد علاقه خود، با كمك وی نام و نام خانوادگی و كد نامزد مورد نظر را در برگ رای بنویسند و سپس آن را به صندوق رای بیاندازند.

براساس این اطلاعیه، مسوولان شعب، اعم از اعضا، نمایندگان فرماندار، ناظران شورای نگهبان، عوامل انتظامی، بازرسین و نمایندگان نامزدهای مستقر در شعب به هیچ وجه مجاز نیستند برای رای دهندگان اقدام به نوشتن رای كنند.

7360/558