۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۰۸
کد خبر: 80124564
T T
۰ نفر
آتش سوزي در شركت 'ارسا گاز' اصفهان بخوبي كنترل و مهار شد

اصفهان - مديركل ستاد مديريت بحران استان اصفهان گفت: حادثه آتش سوزي در شركت 'ارسا گاز' اصفهان توسط نيروهاي آتش نشاني و كارشناسان پخش فرآوردهاي نفتي پالايشگاه اصفهان بخوبي كنترل و مهار شد.

' منصور شیشه فروش' روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، نیروهای آتش نشانی، كارشناسان پخش فرآوردهای نفتی پالایشگاه اصفهان، اورژانس، شهرداری و برق به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینكه آتش سوزی بصورت كامل مهار شده است، تصریح كرد: برای مهار این آتش سوزی و جلوگیری از وارد شدن خسارات بیشتر، حدود 50 دستگاه اطفاء حریق و بیش از یكصد نیروی امدادی در محل حادثه حضور داشتند.

مدیركل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینكه خطری منطقه محل حادثه را تهدید نمی كند، گفت: آتش نشانان به همراه كارشناسان پخش فرآوردهای نفتی پالایشگاه اصفهان اقدامات لازم را برای انتقال كپسولهای حاوی گاز مایع انجام داده اند و برای جلوگیری از حوادث احتمالی، اقدامات حفاظتی مورد نیاز را انحام داده اند.

وی افزود: كارشناسان یاد شده هم اكنون درحال خنك كردن مخازن مستقر در این محل هستند.

شیشه فروش درباره تلفات جانی این حادثه نیز گفت: خوشبختانه به جز یك مورد سوختگی كه برای درمان بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است، تلفات جانی دیگری گزارش نشده است.

شیشه فروش درباره دلیل وقوع حادثه هم گفت: دلیل اصلی این آتش سوزی در دست بررسی است.

وی همچنین از انتقال شركت های عرضه كننده گاز مایع خانگی و صنعتی مستقر در شمال شهر اصفهان به خارج از این شهر خبرداد و افزود: برای استقرار این شركت ها ، منطقه ای در 'مورچه خورت' درنظر گرفته شده و این شركت ها بتدریج باید به این مكان منتقل شوند.

'آتش سوزی' در شركت 'ارسا گاز' عرضه كننده گاز مایع خانگی و صنعتی حدود ساعت 13 و 50 دقیقه امروز در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان بوقوع پیوست.

شعله های این آتش سوزی از چند كیلومتری محل حادثه قابل مشاهده بود و موجب تعطیلی كارگاهها و تخلیه منازل مسكونی منطقه وقوع حادثه شد.

7132/1011