۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۹:۳۶
کد خبر: 80141358
T T
۰ نفر

در كاشان

دو هزار نفر متقاضي مسكن خيرساز هستند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۹:۳۶
کد خبر: 80141358
دو هزار نفر متقاضي مسكن خيرساز هستند

كاشان-مديرعامل انجمن خيرين مسكن ساز كاشان گفت: دو هزار نيازمند و بي بضاعت، متقاضي مسكن خيرساز در اين شهرستان هستند.

'علی ساغرچی'، روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هم اكنون، با توجه به شمار بالای متقاضیان مراجعه كننده برای مسكن در این شهرستان، ثبت نام متوقف شده است.

وی افزود: اولویت واگذاری واحدهای مسكونی این انجمن با مددجویان كمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بهزیستی، افراد فاقد مسكن و بی بضاعت است.

وی تاكید كرد: این انجمن، با توجه به موقعیت و امكاناتی كه در اختیار دارد سالانه توان احداث یكهزار واحد مسكونی را داراست.

مدیرعامل انجمن خیرین مسكن ساز كاشان تصریح كرد: اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان وظیفه دارد تا برای احداث مسكن نیازمندان زمین رایگان در اختیار این انجمن قرار دهد.

ساغرچی خاطرنشان كرد:‌ با توجه به اینكه بیشتر افرادی كه به آنها مسكن خیرساز تعلق می گیرد سالخورده و ناتوان هستند محل زندگی شان نیز بایستی در محلی مناسب و نزدیك به مركز شهر باشد.

وی یادآور شد: اما هم اكنون، تامین زمین در محل های مناسب برای اجرای پروژه های عمرانی خیرساز در این شهرستان مشكل پیش روی این انجمن است.

وی اظهار داشت: تمامی واحدهای احداث شده توسط این انجمن، دارای انشعاب آب، برق و گاز بوده و در برابر زلزله نیز مقاوم سازی شده اند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسكن ساز كاشان افزود: برای هر واحد مسكونی احداث شده توسط خیرین در این شهرستان، 200 میلیون ریال تسهیلات مسكن مهر پرداخت شده و مابقی بهای تمام شده ساخت هر واحد نیز از 60 تا 130 میلیون ریال توسط متقاضیان تامین می شود.

1724/7428