۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۳۰
کد خبر: 80141824
T T
۰ نفر
اولويت هاي جديد حج تمتع براي ثبت نام در كاروانها اعلام شد

يزد- مدير حج وزيارت استان يزد گفت : افرادي كه براي حج تمتع درشهرستانهاي يزد ، ابركوه و طبس از تاريخ 21/5/1384 تا 31/5/ 1384 در بانك ملي وديعه گذاري كردند براي نام نويسي در ظرفيت ها ي خالي كاروان هاي حج تمتع 1391 مراجعه كنند .

'محمود اسدزاده' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: كار ثبت نام جدید از امروز آغاز شده و حداكثر مدت در نظر گرفته شده برای مراجعه و ثبت نام تا تكمیل كاروان شهرهای یزد ، ابركوه ، طبس ادامه خواهد داشت .

وی با بیان اینكه این فراخوان به منظور تكمیل ظرفیت ها كاروان حج تمتع است ، افزود: زمان مراجعه افراد برای نام نویسی به كاروان ها با رعایت اولویت ثبت نام بانكی و بومی بودن افراد است كه به محض تكمیل ظرفیت كاروان ها در سطح استان كار ثبت نام متوقف می شود.

مدیر حج و زیارت استان یزد تصریح كرد: امسال از استان یزد 11 كاروان با ظرفیت هزار و 645 نفر به صورت مدینه قبل به سرزمین وحی برای انجام مناسك حج تمتع اعزام می شوند.

اسدزاده تاكید كرد: برای انجام مناسك حج تمتع بیش از 12 جلسه آموزشی از سوی مدیران و روحانیان كاروانها گذاشته خواهد شد كه تاریخ برگزاری كلاسهای آموزشی از طرف مدیران كاروانها بزودی اعلام خواهدشد.ك3

7539/1968