۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 80145750
T T
۰ نفر
حضور بانوان بسكتباليست زنجان در ليگ دسته يك نيازمند حمايت مالي است

زنجان - نايب رييس هيات بسكتبال بانوان استان زنجان، گفت: حضور تيم زنجان در رقابت هاي ليگ دسته دو و صعود به دسته يك ، نيازمند حمايت هاي مالي مضاعف است.

'فاطمه مددیان' روزسه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: رییس هیات این رشته ورزشی زنجان و اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان ، قول مساعدت مالی از تیم بسكتبال بانوان زنجان جهت حضور در رقابت های لیگ دسته دو را داده اند تا این تیم بتواند با آمادگی بیشتری در مسابقات لیگ دسته دو امسال حاضر شود.

وی اظهار داشت: تیم بسكتبال بانوان زنجان از سال 89 در مسابقات لیگ دسته دو حضور دارد ولی به خاطر نبود حامی مالی مناسب و جذب حداقل دو بازیكن غیربومی برای پست های مورد نظر در زمین بازی ، نتواسته است به لیگ دسته یك صعود كند.

مددیان ، سطح توانمندی و آمادگی بانوان بسكتبالیست زنجان را خوب ارزیابی كرد و تصریح كرد: در حال حاضر تمرین بازیكنان برای حضور توانمندتر در مسابقات لیگ دسته دو امسال، با شدت بیشتری جریان دارد.

وی خاطرنشان كرد: پارسال به دلیل مصدومیت برخی از بازیكنان، تیم زنجان نتوانست در مراحل پایانی رقابتهای لیگ دسته دو خوب و شایسته ظاهر شود و به ناچار از صعود به لیگ دسته یك بازماند.

نایب رییس هیات بسكتبال بانوان استان زنجان، گفت: عدم شركت در رقابت های لیگ نیز انگیزه و روحیه ورزشكاران این رشته را كاهش خواهد داد و مطمئنا این به ضرر بسكتبال زنجان خواهد بود.

مددیان، افزود: در زمان حاضر بازیكنان تیم زنجان هر هفته سه جلسه 5/1 ساعته زیر نظر 'نسیم ناصربخت' از مربیان توانمند زنجان تمرین می كنند ولی تلاش می شود برای تقویت بازیكنان ازوجود یك سرمربی توانمند نیز استفاده شود تا به تیم مشاوره دهد و از طرفی نیز تیم های پایه 'نونهالان و مینی بسكتبال' را با آموزش و انجام تمرینات مناسب تقویت كند.

وی ، اظهار داشت: در خصوص استفاده از سرمربی نیز با چند نفر از سرمربیان مطرح رایزنی شده است ولی به لحاظ مالی توافقی صورت نگرفته است ولی به دنبال جذب سرمربی هستیم تا با سرمایه گذاری برروی ورزش بسكتبال زنجان آینده این رشته ورزشی به لحاظ تربیت ورزشكاران برتر و وجود بازیكنان شاخص و توانمندتر تضمین شود.

597/522