۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱
کد خبر: 80152208
T T
۰ نفر
امسال پنج تقاطع غير همسطح  دراين شهر به بهره برداري مي رسد

كرج-شهردار كرج گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده امسال شهروندان كرج شاهد بهره برداري از پنج تقاطع غير همسطح در كرج خواهند بود.

'سید علی آقازاده'روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره برداری از این تقاطع ها

ترافیك در اغلب مناطق كلانشهر كرج كاهش می یابد.

وی گفت: مبنای برنامه ریزی مدیریت شهری در سال جاری تعیین تكلیف پروژه های نیمه تمام عمرانی و تكمیل پنج تقاطع غیر همسطح می باشد.

آقازاده عنوان كرد: تقاطع غیر همسطح جمهوری تیر ماه سال جاری افتتاح و بهره برداری می شود.

وی با بیان اینكه این تقاطع به نام ' كشاورز ' نامگذاری شده است، افزود: علت این نامگذاری واقع شدن این تقاطع در اراضی موسسه اصلاح بذر و نباتات جهاد كشاورزی است.

وی با مهم ارزیابی كردن موقعیت ترافیكی محدوده بلوار كامیونداران، گفت: این تقاطع غیر همسطح نیز تا دو ماه آینده به مرحله بهره برداری می رسد.

شهردار كرج در خصوص وضعیت تقاطع میدان حافظ با بیان اینكه این تقاطع در مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: این تقاطع از جمله تقاطعات بسیار مهم كلانشهر كرج است.

آقازاده متوسط عمر تقاطع به لحاظ انجام عملیات اجرایی از زمان مطالعه طرح تا آغاز به كار عملیات اجرایی طرح را 200 روز ذكر و عنوان كرد: در حال حاضر پیمانكار تجهیز كاركاه كرده است كه بر این اساس این تقاطع پیش از دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی اجرای عملیات عمرانی در تقاطع شهدای ارتش واقع در در شهرك ناز منطقه فردیس را یادآور شد و اظهارامیدواری كرد: این تقاطع نیز تا پایان امسال به بهربرداری برسد.

شهردار كرج با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در كرج به عنوان برنامه مهم مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری تاكید كرد: به پشتوانه آگاهی از نحوه فعالیت كارخانه آسفالت در تولید این مهم می توان به موفقیت طرح نهضت آسفالت تا پایان امسال امیدوار بود.

آقازاده با بیان اینكه، هدف از راه اندازی كارخانه آسفالت شهرداری كرج، تولید آسفالت با كیفیت برای اجرای عملیات های عمرانی آسفالت در سطح كرج است، افزود: تولید آسفالت با حداكثر ظرفیت و توان تولیدی از دیگر اهداف تاسیس كارخانه آسفالت است كه با توجه به عملكرد اخیر كارخانه در تولید آسفالت اهداف مورد نظر مدیریت شهری در این زمینه محقق شد.

وی، مراحل تولید و تهیه آسفالت را پروسه ای سخت و حساس دانست و گفت: محدودیت امكانات مدیریت شهری نیز به سختی كار در تولید آسفالت دامن زده است.

آقازاده تاكید كرد: پروسه تولید آسفالت در كارخانه آسفالت شهرداری كرج در حالی طی می شود كه این كارخانه با تولید بیش از دو هزار تن آسفالت ركوردار تولید آسفالت شد.

وی حمایت های شورای اسلامی شهر كرج در تحقق اهداف طرح نهضت آسفالت را یادآور شد و بیان كرد: این مهم نقش بسزایی در تحقق رفع مشكلات ناشی از آسفالت منطقه ایفا می كند.ك/3

7410/ 691