۱۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 80169642
T T
۰ نفر
ثبت نام دانش آموزان ابتدايي در گيلان تا پايان خرداد انجام مي گيرد

رشت - رييس اداره ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اداره كل آموزش و پرورش استان گيلان گفت: ثبت نام دانش آموزان مقاطع ابتدايي 'اول تا ششم ابتدايي' در گيلان تا پايان خرداد انجام مي گيرد.

'میرشجاع حسینی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ثبت نام دانش آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه استان گیلان نیز تا 15 تیر ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب كه اولیاء دانش آموزان بدو ورود به دبستان باید برای ثبت نام به مدرسه مراجعه كنند، اظهار كرد: برای ثبت نام میان پایه ها نیازی برای حضور اولیاء دانش آموزان به مدرسه نیست و این كار توسط مدیران انجام می گیرد.

رییس اداره ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات اداره كل آموزش و پرورش گیلان از اولیاء دانش آموزان خواست تا در مدت تعیین شده برای ثبت نام فرزندان خود اقدام كنند.

وی با تاكید بر این مطلب كه در هنگام ثبت نام هیچ وجهی از اولیاء دانش آموز جزء آنچه كه در قانون پیش بینی شده گرفته نمی شود، بیان داشت: در هنگام ثبت نام پول بیمه یك هزار و 500 تومان از اولیاء كلیه مقاطع دریافت می شود.

حسینی به توزیع كتاب دانش آموزان دوره ابتدایی در مدارس اشاره و تصریح كرد: پول كتاب دانش آموزان این دوره نیز از اولیاء دانش آموزان دریافت می شود.

وی با بیان این مطلب كه پول كتاب ها در فنی و حرفه ای و كار و دانش در هنگام توزیع كتاب دریافت می شود، یادآور شد: كتاب های مقاطع راهنمایی و متوسطه نیز در كتابفروشی ها توزیع می شود و دانش آموزان نباید مبلغی بابت پول كتاب به مسوول واحد آموزشی خود بدهند.

وی خاطر نشان كرد: شماره تلفن 3224876 دبیرخانه ستاد ثبت نام اداره كل آموزش و پرورش استان گیلان آماده پاسخگویی به راهنمایی لازم و رسیدگی به شكایات در رابطه با ثبت نام است. ك/3.

7286/604