۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۲
کد خبر: 80203631
T T
۰ نفر
ارتقاي شاخص علمي در گرو برنامه ريزي صحيح در آموزش و پرورش است

تربت حيدريه - رييس شوراي آموزش و پرورش تربت حيدريه گفت: ارتقاي شاخص علمي و فكري دانش آموزان در گرو برنامه ريزي صحيح در آموزش و پرورش است.

به گزارش ایرنا، 'حسن فتحی نیا' روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش تربت حیدریه افزود: تحول بنیادین در آموزش و پرورش با همكاری همه دستگاهها و مردم میسر می باشد.

وی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تلاش و فكر دلسوزان و صاحب نظران انقلاب اسلامی شكل گرفته كه باید در اجرای صحیح آن خانواده ها و دانش آموزان با معلمان همكاری كنند.

فرماندار تربت حیدریه اظهار داشت: اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، خواسته رهبر معظم انقلاب است كه باید همه فرهنگیان و دلسوزان این انقلاب، به صورت جدی آن را در سال تحصیلی جدید اجرا كنند.

فتحی نیا افزود: با اجرای صحیح سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، آموزش و ترویج قرآن و ولایت در دستور كار معلمان قرار می گیرد.

رییس آموزش و پرورش تربت حیدریه نیز در این نشست گفت: هدف اصلی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، تحقق ارزشهای الهی و اسلامی در آینده سازان كشور است.

'محمد حسین عبدالهی' افزود: دراكثر مدارس یك كلاس درس هوشمند وجود دارد كه امیدواریم در سال جدید تمام مدارس هوشمند شوند.

وی گفت: بیشتر خانواده ها خواهان گسترش مدارس شاهد در سطح این شهرستان هستند كه تاكنون چهار مدرسه شاهد در تربت حیدریه ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: برای اجرای نظام جدید آموزشی در این شهرستان 35 نیروی انسانی و 15 كلاس درس كمبود داریم كه امیدواریم با آغاز سال تحصیلی جدید این نیازها تامین شود.

عبدالهی افزود: از هفته آینده كلاسهای ضمن خدمت برای معلمان نظام جدید آموزشی در تربت حیدریه برگزار می شود./2

2691 /664