اردوهاي جهادي در ترويج ارزش هاي اسلامي نقشي تاثيرگذار دارد

ساري - مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلا مازندران با اشاره به نقش تاثير گذا اردوهاي جهادي در ترويج ارزش هاي ناب و تعالي بخش انقلاب اسلامي ، گفت: جوانان و دانشجويان ما براي حضور در اردوهاي جهادي كه فضايي شبيه فضاي دوران دفاع مقدس برخورداراست از يكديگر سبقت مي گيرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'مختار نظری' در مراسم اعزام پنج گروه از دانشجویان دانشگاه مراكز آموزش عالی ساری در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم این شهرستان افزود: اردوهای جهادی به مناطق محروم نشان از فرهنگ عاشورایی و معنویت گرایی امت بپاخاسته ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به حضور وصف ناپذیر جوانان در بسیج سازندگی و اردوهای جهادی، اظهار داشت : اردوهای جهادی و بسیج سازندگی در تمامی عرصه ها و ابعاد از جمله خدمات رسانی به مردم ، خودسازی معنوی و كادرسازی برای نظام اسلامی در نهایت از بعد صرفه جویی در هزینه ها و كمك به كارآمدی دولت، موفق عمل كرده اند.

وی بیان داشت: بسیج سازندگی و اردوهای جهاد یك حركت ارزشمند ، خدایی و خداپسندانه و سرشار از ارزش ها است و این ارزش با خدمت رسانی گسترده جهادگران بسیجی افزایش روز افزون دارد.

همچنین در این مراسم سرهنگ پاسدار 'ولی الله مدانلو' مسوول بسیج دانشجویی سپاه كربلا استان در خصوص جایگاه پرارزش اردوهای جهادی دانشجویی گفت: تا پایان شهریور ماه امسال از سوی بسیج دانشجویی سپاه كربلا مازندران 406 گروه جهادی دانشجویی هر گروه به تعداد 15 نفر به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

سروان پاسدار 'محمد بلباسی' مسوول بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری نیز تعداد اعزام اردوهای جهادی این ناحیه تا پایان شهریور سال قبل را بالغ بر 25 گروه و مجموعا به تعداد 325 نفر عنوان كرد.ك/2

609/402