۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۴۷
کد خبر: 80220938
T T
۰ نفر
900 زاير از خراسان شمالي راهي مناطق عملياتي غرب كشور شدند

بجنورد - مسوول اردويي، گردشگري و راهيان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالي گفت: 900 زاير در بهار اسمال از اين استان به عنوان راهيان نور عازم مناطق سابق عملياتي در غرب كشور شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع)، سرهنگ 'نصرالله یزدانپناه'، سهمیه اعزام زایر از این استان در سال جاری، در قالب طرح راهیان نور را سه هزار نفر اعلام كرد.

وی افزود: زایران اعزامی از شهرستان های بجنورد، گرمه و اسفراین، به وسیله 22 دستگاه اتوبوس به نواحی غرب كشور اعزام شدند.

سرهنگ یزدانپناه با بیان اینكه تا قبل از فرارسیدن ماه مبارك رمضان دو مرحله اعزام دیگر نیز صورت خواهد گرفت، گفت: 21 و 26 تیرماه جاری دو كاروان از جاجرم و بجنورد به این سفر فرهنگی اعزام می شوند كه شامل اقشار عمومی بسیج و محلات است.

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینكه اعزام ها تا پایان شهریورماه ادامه دارد، افزود: اعزام شهرستان های گرمه، شیروان، مانه و سملقان و فاروج بعد از ماه مبارك رمضان انجام خواهد شد.

سرهنگ یزدانپناه سرانه هزینه اعزام هر زایر به این سفر معنوی را یك میلیون و 200 هزار ریال عنوان و بیان كرد: از این مبلغ تنها 400 هزار ریال توسط خود افراد تامین می شود.

وی افزود: زایران سرزمین نور به مدت سه روز از یادمان شهدای پاوه، موزه جنگ كرمانشاه، موزه همدان، یادمان شهدای تخریب 'شهید عاصمی'، منطقه عملیاتی مرصاد، یادمان شهدای قلاویزان، پادگان ابوذر، یادمان بازی دراز و قصر شیرین بازدید می كنند. ك/1

626