۲۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۵۱
کد خبر: 80230969
T T
۰ نفر

عمليات اجرايي پارك آبي در گنبدكاووس آغاز شد

۲۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۵۱
کد خبر: 80230969
عمليات اجرايي پارك آبي در گنبدكاووس آغاز شد

گنبدكاووس - عمليات اجرايي پروژه ' مجموعه پارك آبي ' شهرستان گنبدكاووس روز يكشنبه با حضور مردم و مسوولان آغاز شد.

' عبدالرضا دادبود' معاونت عمرانی استانداری گلستان ،طی سخنانی در این آئین، تشویق سرمایه گذاران را از جمله وظایف مسوولان دانست .

وی افزود: در شرایطی كه دشمنان برای كشور اسلامی ایران مشكلاتی را بوجود آورده اند، سرمایه گذاری و تشویق سرمایه گذاران نومید كردن دشمنان است.

دادبود، گفت: هر چه كار بیشتر و سرمایه گذاری بیشتر انجام شود ، به توسعه و ایجاد اشتغال مولد در كشور افزوده می شود.

معاون امور عمرانی استانداری گلستان با اشاره به ثبت جهانی برج قابوس گنبدكاووس گفت: پس از ثبت جهانی این برج سرمایه گذاران مختلفی از داخل و خارج ، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در بخش های اقامتی و تفریحی این شهرستان اعلام كردند.

وی افزود: پروژه موج آبی شهرستان اولین كار در این خصوص است كه با همت مسوولان مرتبط و سرمایه گذاران تا یكسال آینده اولین بخش آن به بهره برداری می رسد.

وی، فضای احداث مجموعه 'موج آبی' را دو هكتار و هزینه برآورد شده اولیه را 80 میلیاردریال ذكر كرد و گفت: با تغییراتی كه در نقشه این پروژه انجام شده مقرر شد به فضای بخش های مختلف آن اضافه شود.

وی از مسوولان شهرستان و استان خواست در ارائه مجوز های لازم نهایت همكاری را انجام دهند تا این پروژه عظیم كه در استان گلستان همتا ندارد زودترساخته شود.

دادبود، گفت: این پروژه یك كار استانی بوده و قابل استفاده همه مردم استان و نیز گردشگران خارجی خواهد بود.

وی اشتغالزایی این پروژه را 500 نفر ذكر كرد و گفت: این پروژه یك مجموعه كامل رفاهی، تفریحی و اقامتی است كه شامل پارك آبی، هتل 4ستاره ، غرفه های تجاری و پاركینگ است.

600/622/