۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۹
کد خبر: 80242590
T T
۰ نفر
بصيرت راهنماي مهمي در خنثي سازي توطئه هاي دشمن است

يزد - مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير استان يزد گفت:داشتن بينش و بصيرت راهنماي مهمي در حنثي سازي توطئه هاي دشمن است .

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ' عباس سبحانیان ' در آیین گشایش فعالیت قرآنی سپاه یزد ضمن تبریك حلول ماه مبارك رمضان ، توفیق درك فیوضات این ماه و استفاده از شب های قدر را از درگاه خداوند مسالت نمود .

وی اظهار داشت:باید با كسبتقوای الهی و عملبه وظایف دینی برای رسیدن به قله های سعادت تلاش كرد .

وی در ادامه به تفسیر آیاتی از قرآن و بیان نكات اخلاقی پرداخت .

همچنین فرمانده سپاه الغدیر هدف از حضور در گلستان شهدا در ابتدای این ماه را تشكر از شهیدان خواند كه توانستند با اطاعت از امام و رهبرشان دشمنان جهان را فرسوده كنند .

' سردار اكبر فتوحی ' افزود : ما از این شهدا برای خود و مردم و مسئولان كشور در رسیدن به صبری حسینی مدد می جوییم كه آن امام صبرش بر اعتقادات تا آنجا بود كه با اینكه می دانست خود و یارانش شهید می شوند و اهل بیتش به اسارت می روند ، ولی دست از راهش برنداشت .

وی ادامه داد : سپاه پاسداران تا زمانی كه خدا خدایی می كند ، در جنگ است و ما پاسداران در این راه از شهدا كمك می گیریم .

فتوحی یكی از اولویت های برنامه های سپاه الغدیر را كیفیت بخشی به حلقه های شجره طیبه صالحین دانست و ابراز امیدواری كرد تا پایان ماه مبارك رمضان كلیه پاسداران این سپاه در این حلقه ها ساماندهی شوند .

در پایان برنامه سرهنگ افشار مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه الغدیر گزارشی از برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در ماه مبارك رمضان را ارائه كرد .ك2

7536/1968