۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 80244381
T T
۰ نفر
روساي روابط عمومي هيات هاي ورزشي يزد از ايرنا ديدن كردند

يزد - جمعي از روساي روابط عمومي هيات هاي ورزشي استان روز سه شنبه از خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز يزد ديدن كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار كه مدیر كل و مسئول روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان حضور داشتند ، مسائل و مشكلات و نحوه تعامل و ارتباط بین روابط عمومی ها و خبرگزاری ایرنا مورد بررسی قرار گرفت .

مدیر كل ورزش و جوانان استان یزد گفت: انعكاس اخبار و گزارشات ورزشی در سطح رسانه های گروهی و بخصوص ایرنا در فرهنگ سازی ورزش بسیار موثر است.

' عباس دهقان ' با اشاره به اینكه ایرنا به عنوان خبرگزاری دولت نقش اساسی در انعكاس فعالیت هیات های ورزشی دارد از تلاش های صورت گرفته قدردانی كرد .

این مسئول اظهار داشت: اداره كل ورزش و روابط عمومی آن با همه وجود برای ارتباط بیشتر و انعكاس اخبار ورزشی در این رسانه مهم آمادگی كامل دارد .

دهقان با اشاره به نقش روابط عمومی ها و لزوم تعامل آنها با اصحاب رسانه و ایرنا بر ادامه و گسترش اینگونه فعالیت ها تاكید كرد .

مدیر كل ورزش و جوانان یزد حضور پرنشاط و سازنده نسل جوان در عرصه های مختلف و بخصوص رشته های ورزشی را به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی آن وابسته دانست .

دهقان با تاكید به توصیه های مقام معظم رهبری و مسئولان نظام در خصوص اهمیت ورزش در بین اقشار مختلف مردم و جوانان یادآور شد:همه باید برای تحقق اهداف نظام ، انقلاب و ولایت در امر ورزش فعالیت جدی داشته باشند .

وی كمك به ورزش در بین مردم و جوانان را رسالتی مهم و اثر بخش در زمان كنونی بخاطر فعالیت های فرهنگی دشمن خیلی مهم عنوان نمود.

همچنین رییس خبرگزاری ایرنای یزد هم طی سخنانی به تاریخچه ، فعالیت و اقدامات این دفتر و بخصوص در حوزه ورزش اشاره كرد .

' محمود رضا رحمانی ' با قدردانی از تعامل خوب روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان یزد با این خبرگزاری به عنوان رسانه دولت اظهار داشت:20 درصد اخبار ایرنای یزد مربوط به اخبار و گزارشات مختلف ورزشی است .

وی همچنین از فعالیت سایت استانی و فعالیت ایرنا در حوزه عكس اشاره و برآمادگی این رسانه در انعكاس اخبار و گزارشات ورزشی و تصویری هیات های استان خبر داد .

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز یزد ایجاد شورای هماهنگی روابط عمومی هیات های ورزشی را گامی مهم در ارتفای فعالیت های ورزشی و انعكاس اخبار آنها بیان كرد .

رحمانی با اشاره به اینكه روابط عمومی برخی از هیات های ورزشی استان احتیاج به تحول دارند خواستار پیگیری این امر توسط روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان شد .

همچنین مسئول روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان یزد ازانعكاس به موقع ، سریع و صادقانه اخبار ورزشی استان در ایرنا قدردانی كرد .

' رضا نارگانی ' افزود: در سطح استان 74 هیات ورزشی وجود دارد كه نسبت به فعالیت های مختلف اقدام می كنند.

وی اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا در زمینه انعكاس اخبار ورزشی استان در رشته های مختلف بسیار فعالیت مجددانه دارد .

این مسئول برآمادگی كامل هیات های ورزشی استان در تعامل سازنده و فراگیر با ایرنا در انعكاس اخبار و رویداهای ورزشی استان تاكید كرد .

نارگانی گفت: ایجاد تحول در سایت ورزشی استان ، برگزاری دوره های متعدد آموزشی در بخش خبر و خبرنویسی و همچنین ایجاد شورای هماهنگی روابط عمومی های ورزشی از برنامه های مهم امسال می باشد .

وی همچنین خواستار تعامل بیشتر مسئولان روابط عمومی هیات ورزشی استان با رسانه ها و بخصوص ایرنا گردید .

در این نشست صمیمی مسئولان روابط عمومی هیاتهای ورزشی استان ضمن معرفی خود به ارائه نظرات و پیشنهادات در افزایش فعالیت های خبری شدند .ك4

7536/1968