۳ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 80244609
T T
۰ نفر
300 مبلغ و فعال حوزه ديني به مناطق مختلف كردستان اعزام مي شوند

مديركل تبليغات اسلامي كردستان گفت: 300 مبلغ و مبلغه بومي و غير بومي در ايام ماه مبارك رمضان به مناطق مختلف استان اعزام مي شوند.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این حركت فرهنگی در راستای تقویت برنامه های دینی ایام ماه مبارك رمضان در سطح شهرها و روستاهای استان برنامه ریزی شده است.

وی تلاش برای تقویت برنامه های دینی و قرآنی را در ایام مبارك رمضان یك امر لازم و ضروری خواند و اظهار داشت: مردم معنوی و با ایمان كردستان در این ایام همكاری و تعامل ویژه ای با مبلغان دین دارند.

وی برگزاری همایش پرچمداران بصیرت در شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار و كامیاران، برگزاری شب شعر ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری جلسات شرح دعای ماه مبارك رمضان، بهره‌گیری از 150 پایگاه اوقات فراغت در راستای تامین بركات ماه مبارك و فضاسازی قرآنی و برگزاری مسابقه نمایشگاهی كتابت نور با همكاری حوزه هنری را بخشی از برنامه‌هایی تبلیغات اسلامی استان اعلام كرد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن كریم در 511 هیات مذهبی استان و آمادگی هیئات مذهبی استان برای شركت در برنامه‌های دینی و قرآنی این ایام را از دیگر اقدامات در حال اجرا بیان كرد.

به گفته وی 30 ختم قرآن كریم به صورت اینترنتی در استان از طریق سایت دارالقرآن كریم استان در ایام ماه مبارك رمضان صورت می گیرد كه روزانه یك بار قرآن كریم ختم می‌شود.

وی خاطرنشان كرد: برگزاری محافل قرآن كریم در شهرهای استان كردستان و انعكاس آن از طریق سیمای مركز كردستان، راه‌اندازی 150 كلاس آموزش قرآئت قرآن كریم و صحیح‌خوانی نماز با حضور آحاد مردم و آموزش انس با قرآن كریم ویژه خردسالان پیش‌دبستانی به تعداد 140نفر از دیگر برنامه‌هایی است كه در ایام ماه مبارك رمضان انجام می‌شود.ك/3

7354/533