۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۵۹
کد خبر: 80246959
T T
۰ نفر
امام جمعه اروميه روز ملي كار آفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي را تبريك گفت

اروميه - نماينده ولي فقيه و امام جمعه اروميه طي پيامي ششم مرداد ماه روز ملي كار آفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي را تبريك گفته و از تلاشهاي خستگي ناپذير مربيان ، كارشناسان ،كاركنان پر تلاش خانواده بزرگ آموزش فني و حرفه اي استان تقدير كرد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی كه روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است :

امروزه نقش شایسته آموزشهای مهارتی و تأثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی ،توانمند سازی منابع انسانی، اشتغال زایی، فقرزدایی و افزایش امید به زندگی ، بر كسی پوشیده نیست و تلاشهای بی وقفه و هدفمند و برنامه های دانش بنیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور و گسترش همه جانبه مهارت آموزی بعنوان یك ضرورت تفكیك ناپذیر در توسعه و پیشرفت كشور لحاظ گردیده است.

بی شك رسالت خطیر سازمان بعنوان متولی اصلی آموزشهای مهارت محور در تربیت نیروی كار ماهر و متخصص مورد نیاز بخشهای مختلف جامعه در راستای تحقق شعار هر ایرانی یك مهارت نقش مؤثری در ارتقای بهره وری و توسعه پایدار استان خواهد داشت.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر مربیان ، كارشناسان ،كاركنان و همه عزیزان پر تلاش خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان فرا رسیدن ششم مرداد ماه روز ملی كارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای را تبریك و تهنیت عرض نموده و امید آن دارد با اهتمام به ارزشهای والای الهی و انسانی به ترویج و تعالی فرهنگ مهارت آموزی و گسترش همه جانبه آن بعنوان ضرورت جدی رشد و توسعه و تعالی استان توجه گردد.

پیش از این نیز استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن گرامیداشت ششم مرداد روز ملی كارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای، از تلاش مدیران و كاركنان اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان تقدیر كرده بود.

583