۴ مرداد ۱۳۹۱، ۲۱:۴۳
کد خبر: 80247267
T T
۰ نفر

سيل به دو روستا شهرستان نور خسارت زد

۴ مرداد ۱۳۹۱، ۲۱:۴۳
کد خبر: 80247267
سيل به دو روستا شهرستان نور خسارت زد

نوشهر - بارندگي شديد توام با جاري شدن سيل در عصر روز چهارشنبه به دو روستاي بخشهاي كوهستاني بلده و چمستان شهرستان نور خسارت وارد كرد.

'محمدرضا رودگر' بخشدار بلده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : بر اثر جاری شدن سیل پنج واحد مسكونی ، بیست هكتار باغ ، انهار كشاورزی و سیستم لوله كشی آب آشامیدنی روستای یال رود این بخش آسیب جدی دیده است.

وی گفت : سیل همچنین یك دهنه پل ارتباطی این روستای را تا پنجاه درصد تخریب كرد و اكنون راه ارتباطی این روستا با مركز بخش قطع است.

وی از كمبود تجهیرات نظیر لودر و بولدزر در این بخش انتقاد و خاطرنشان كرد : در این بخش كوهستانی متاسفانه یك دستگاه لودر وجود ندارد تا به هنگام وقوع حوادث طبیعی بتوانیم امدادی رسانی كنیم.

رودگر تصریح كرد : در حال حاضر گروههای امدادی در منطقه در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان هستند.

بخشدار بلده از بارش برف در ارتفاعات كوه دو خواهران این بخش خبر داد و گفت : بارش تگرگ شدید به دنبال بارش برف در فصل تابستان موجب جاری شدن سیل و سرانجام خسارت های به روستای یال رود و اراضی پایین دست آن شده است.

' عبدالغدیر مشایخ ' فرماندار نور در گفت و گو با ایرنا افزود : بارندگی شدید همچنین در روستای واز بخش چمستان این شهرستان به تعدادی از واحدهای مسكونی و باغات و انهار كشاورزی خسارت زده است.

وی ادامه داد : در حال حاضر راه ارتباطی این روستا به مركز بخش چمستان قطع است.

وی از اعزام نیروهای امدادی به منطقه یال رود بخش بلده و واز بخش چمستان نور خبر داد و گفت : نیروهای امدادی مشغول امداد رسانی به روستاییان آسیب دیده هستند.ك/3

7514/621