۵ مرداد ۱۳۹۱، ۲۱:۵۶
کد خبر: 80248443
T T
۰ نفر
ارائه پايا‌نامه‌‌هاي طلاب غيرايراني در نمايشگاه قرآن

استان تهران - جامعة‌المصطفي با حضور در نمايشگاه بين المللي قرآن كريم، رساله هاي علمي و پايان نامه هاي طلاب غير ايراني را ارائه كرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول غرفه جامعة المصطفی(ص) العالمیة مستقر در نمایشگاه بین المللی قرآن كریم با تشریح آثار عرضه شده در این غرفه گفت: جامعة المصطفی(ص) هرساله در بخش تخصصی نمایشگاه شركت می كند، اما امسال علاوه بر بخش تخصصی در بخش عمومی و حوزوی نمایشگاه نیز فعال شده است.

محمد نوروزی با اشاره به فعالیت گسترده جامعة المصطفی در زمینه قرآن و حدیث افزود: رساله های علمی و پایان نامه های زیادی از طلاب غیر ایرانی در جامعة المصطفی تدوین شده كه تعدادی از آنها در نمایشگاه قرآن به مخاطبان عرضه شده است.

وی ادامه داد: این پایان‌نامه در سطح كارشناسی، كارشناسی ارشد، دكترا و سطح چهار جامعةالمصطفی‌العالمیه می‌باشد كه با استقبال بسیار خوب پژوهشگران و محققان مواجه شده است.

مسئول غرفه جامعةالمصطفی‌العالمیه با بیان این كه،‌ جامعةالمصطفی‌العالمیه نهادی علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است گفت: تربیت مجتهدان، عالمان، محققان، متخصصان، مربیان، مبلغان، ‌مترجمان، و مدیران متعهد و زمان‌شناس، تبیین، تولید و تعمیق اندیشه دینی و قرآنی و ترویج اسلام ناب محمدی مبتنی بر معارف اهل‌بیت‌(ع) از اهداف این نهاد حوزوی است.

وی با اشاره به كتاب‌های ارائه شده در غرفه المصطفی افزود: اعجاز در قرآن، قصه‌های قرآنی تفسیر قرآن اهل‌بیت‌(ع) از دیدگاه اهل‌سنت آداب اسلامی، آزادی در مكتب فكری عاشورا، آسیب‌شناسی در تمدن اسلامی، آشنایی با آموزه‌های اسلام، ‌آشنایی با متون حدیث و نهج‌البلاغه، آیات الاحكام تطبیقی، با نور قرآن هدایت شدم و... از جمله كتاب‌هایی است كه در این غرفه ارائه گردیده است.

وی گفت: اگر بخواهیم استقبال از بخش حوزوی نمایشگاه قرآن گسترده شود باید كتاب‌های فراوانی در موضوعات مختلف قرآنی برای مخاطبان ارائه گردد و برنامه‌های جذابی انجام شود.

تهرام/1058/1275
۰ نفر