۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۰۲
کد خبر: 80275283
T T
۰ نفر

مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در يزد اعلام شد

۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۰۲
کد خبر: 80275283
مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در يزد اعلام شد

يزد- فرماندار يزد مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در يزد را اعلام كرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا عزیزالله سیفی در نشست كمیته پشتیبانی روز قدس افزود: راهپیمایی روز قدس در مركز استان یزد همزمان با سراسر كشور از ساعت 10:30 صبح روز جمعه آغاز می‌شود و با شركت در نمازجمعه به پایان خواهد رسید.

وی افزود: این راهپیمایی از میدان شهید بهشتی آغاز و با طی مسیر خیابان امام خمینی (ره)، میدان شهدا (امیرچخماق) و خیابان قیام به مسجد ملااسماعیل، محل برگزاری نماز سیاسی ـ عبادی جمعه ختم می‌شود.

سیفی با اعلام اینكه روز قدس یك یوم‌الله است، از مردم همیشه در صحنه دارالعباده و لایتمدار یزد خواست تا با حضور گسترده و با شكوه خود بار دیگر ندای امام و رهبری را لبیك گفته و با اعلام حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از سیاستهای استكبار و به ویژه اسرائیل غاصب اعلام انزجار نمایند.

وی با اشاره شرایط خاط جهان اسلام بویژه فشارهای سیاسی بر كشورهای مسلمان سوریه و همچنین موج بیداری اسلامی در سایر كشورها خصوصا بحرین اهمیت شركت در راهپیمایی را دو چندان كرده است.

فرماندار یزد با بیان اینكه دشمنان در صدد كمرنگ جلوه دادن این روز بزرگ هستند خاطر نشان كرد : مردم ایران اسلامی همراه با وحدت و انسجام با دیگر ملتهای مسلمان نقشه های رسانه های بیگانه را بر ملا كرده و با شكوه تر از همیشه در این راهپیمایی حضور پیدا می كنند.

وی با بیان اینكه همه تمهیدات لازم برای برگزاری باشكوه این راهپیمایی در شهرستان یزد فراهم شده است گفت: برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقه، توزیع اقلام تبلیغی و غیره از دیگر برنامه‌های این روز بزرگ است.ك/1

7546/1968