۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۳۰
کد خبر: 80275333
T T
۰ نفر

استاندار يزد:

روحانيت جايگاه ويژه اي دارد

۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۳۰
کد خبر: 80275333
روحانيت جايگاه ويژه اي دارد

يزد-استاندار يزد جايگاه روحانيت را جايگاه ويژه اي دانست گفت: روحانيت هميشه در صحنه و خون شهدا دو عامل موثر در ناكامي دشمنان بوده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری یزد ' محمد رضا فلاح زاده ' در دیدار با علما و روحانیون در محل مدرسه علمیه مصلی یزد افزود: جمهوری اسلامی ایران وارث مظلومیت ائمه اطهار (س) و بویژه حضرت علی (ع) است.

وی هدف از انقلاب اسلامی را ترویج اسلام ناب محمدی (ص) دانست و هدف منافقان، توده ای ها و سلطنت طلب ها در اوایل انقلاب را مصادره انقلاب اسلامی به نفع خود برشمرد و افزود: این توطئه ها به لطف خداوند متعال و با تلاش شهیدانی همچون همت، كاظمی، شیرودی، كشوری، متوسلیان، صیاد شیرازی و غیره تحت رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) در نطفه خفه شد.

فلاح زاده در ادامه تهاجم فرهنگی را حربه استكبار جهانی در راستای مقابله با تنها كشور شیعه جهان توصیف و خاطر نشان كرد: شمار زیادی كانال ماهواره ای علیه جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند.

استاندار یزد در بخش دوم سخنان خود، خواستار تبلیغ چهره به چهره توسط علما و روحانیون شد و به گزارشی از اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر در استان پرداخت.

اعزام پنج هزار مبلغ در طول سال به نقاط مختلف استان، برگزاری چهار هزار حلقه صالحین بسیج، برگزاری 1700 یادواره شهدا، اعزام 27 هزار نفر به اردوی راهیان نور، ساماندهی 200 گلزار شهدا و تكمیل 95 باب خانه عالم از مهمترین موارد اشاره شده توسط عالی ترین مقام اجرایی استان بود.

وی با اشاره به شعار امسال وظیفه همگان را فرهنگ سازی در زمینه كاهش استفاده از كالاهای غیرضروری و تجملی، مصرف كالای داخلی، ارتقای بهره وری، استفاده از اوراق مشاركت، سرمایه گذاری خارجی، ورود بخش خصوصی در صادرات و واردات و استفاده از ارز های جایگزین دانست.ك/1

7546/1968