۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 80277342
T T
۰ نفر

مراسم گلريزان بهزيستي درشهرستان ابهر برگزار شد

۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 80277342
مراسم گلريزان بهزيستي درشهرستان ابهر برگزار شد

زنجان - همزمان با شبهاي پرفيض قدر جشن گلريزان بهزيستي شهرستان ابهر با حضور خيرين اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست بهزیستی شهرستان ابهر گفت: این مراسم با حضور پر شور خیرین و مسئولین این شهر در راستای جمع آوری كمك های مردمی برگزار شد.

شهرام رجبی روز چهارشنبه بابیان این مطلب افزود: در این مراسم خیرین با اهداء هدایای خود جهت كمك به ایتام، معلولین، نیازمندان،زنان سرپرست خانوار و … كمك شایان به جامعه هدف بهزیستی كردند.

وی با اشاره به نقش خیرین در رفع مشكلات مددجویان بهزیستی یادآورشد: یك قطعه زمین به ارزش 200 میلیون ریال برای ساخت مركز حرفه آموزی معلولین جسمی حركتی به نام مركز توانمندان فاطمه الزهرا به همراه 50 میلیون ریال پول نقد جزو مهمترین كمك هایی بود كه شهرداری و شورای شهر ابهر در این گلریزان اهدا كردند.

رجبی از اهدای قطعه زمین دیگری به ارزش 150 میلیون ریال از طرف خیرین ابهر خبر داد و خاطرنشان كرد: دیگر حاضرین در این مراسم نیز 82 میلیون ریال به حساب مشاركتهای مردمی بهزیستی واریز كردند.

رجبی ره آورد جشن گلریزان را لبخند شادی برای مددجویان دانست و تصریح كرد: زیباترین تعریف از شادی، نیكی و سخاوتی است كه از سوی دستان گرم و پرمهر نیكوكاران دل ناامید بنده ای را امیدوار و روشن می سازد.

وی افزود: در حاشیه این مراسم بازارچه خیریه ای برگزار شد و با فروش غذا و افطاری به عموم مبلغ 20 میلیون ریال نیز برای مددجویان جمع آوری شد.

596/522