۲۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۵
کد خبر: 80277899
T T
۰ نفر
روز قدس روز نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام است

كرمانشاه - فرماندار اسلام آبادغرب، با مهم ارزيابي كردن روز جهاني قدس، اين روز را روز وحدت و يكپارچگي جهان اسلام و حمايت و همراهي ملت شجاع ايران اسلامي با مردم مظلوم و ستمديده فلسطين عنوان كرد.

'صدرالله بابلی' روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، روز قدس را روز اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریكای جنایتكار دانست و اظهار داشت: این روز بزرگ كه یكی از یادگارهای گرانقدر امام راحل (ره) می باشد را باید قدر دانست و به بهترین نحو از آن حراست و پشتیبانی كنیم.

وی با بیان اینكه روز قدس را باید روز بیداری اسلامی بنامیم، خاطرنشان كرد: مسلمانان دنیا در این روز باید اقتدار و اتحاد خود را بیش از هر زمان دیگری به نمایش گذاشته و با حضور پرشور و شعور خود در صحنه حمایت از فلسطین و قدس شریف، درس بزرگی به آمریكا و رژیم صهیونیستی بدهند.

بابلی افزود: در راس امت های اسلامی، كشور ایران قرار دارد و ما به عنوان سردمدار مبارزه با كفر و استكبار جهانی باید پرشورتر از تمام كشورهای دیگر اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و با مشت های گره كرده، به حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بشتابیم.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه گفتگوی خود با ایرنا، حضور هرچه باشكوهتر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را در آینده و سرنوشت فلسطین بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: بدون شك حضور پرشور در این مراسم تاثیر بسیار خوبی در آینده فلسطین خواهد داشت و باشكوه برگزار كردن این مراسم تیری كشنده بر پیكره استكبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

بابلی افزود: در این میان مردم انقلابی و همیشه در صحنه كرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب آماده خلق حماسه ای دیگر هستند تا روز جمعه با حضور در صحنه حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت كنند.

وی در پایان و با بیان اینكه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشكوهتر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اسلام اباد غرب اندیشیده شده است، ساعت شروع مراسم راهپیمایی را 10:30 دقیقه عنوان كرد و گفت: مراسم راهپیمایی از میدان امام (ره) به طرف كارخانه قند اسلام آباد غرب برگزار خواهد شد. ك/3

7458/567