۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵
کد خبر: 80294236
T T
۰ نفر

9 واحد صنعتي در آذربايجان غربي افتتاح مي شود

۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵
کد خبر: 80294236
9 واحد صنعتي در آذربايجان غربي افتتاح مي شود

اروميه - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي گفت: به مناسبت هفته دولت 9 واحد صنعتي در سطح اين استان آماده افتتاح و بهره برداري شده است.

عباداله اكبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان سرمایه گذاری برای واحدهای مذكور را یك هزار و 740 میلیارد ریال عنوان كرد و افزود: با راه اندازی این واحدها برای 460 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی اضافه كرد: سیمان كاوان بوكان، شهد امروز، شركت اروم شن ریز، واحد تولیدكننده انواع كرم، مایع دستشویی، شامپو، اروم نارك، بتن پایا و واحد تولید كننده لوازم بهداشتی طرحهای قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

اكبری به كلنگ زنی خط مونتاژ و تولید مینی بوس در هفته دولت نیز اشاره كرد و گفت: قرار است این كارخانه با همت و سرمایه گذاری شركت مارال صنعت ارومیه احداث و تا دو سال آینده راه اندازی شود.

وی با اشاره اینكه برخی از ماشین آلات، فنآوری و امكانات این واحد از قبل توسط توسط سرمایه گذار فراهم شده اظهار كرد: سرمایه گذاری لازم برای راه اندازی این كارخانه حدود 500 میلیارد ریال برآورد می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی یادآور شد: در صورت راه اندازی این كارخانه برای یك هزار نفر به صورت مستقیم و 15 هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

582/581