۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱
کد خبر: 80304426
T T
۰ نفر

زنجان در مسابقات شمشيربازي جايزه بزرگ شركت مي كند

۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱
کد خبر: 80304426
زنجان در مسابقات شمشيربازي جايزه بزرگ شركت مي كند

زنجان - رييس هيات شمشيربازي استان زنجان گفت: تيم زنجان در مسابقات شمشيربازي جايزه بزرگ كه در رده سني جوانان برگزار خواهد شد با آمادگي كامل شركت مي كند.

محمدرضا سودی، روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها كه از 18 شهریور ماه جاری به مدت دو روز برگزار خواهد شد، زنجان با قریب هشت ورزشكار منتخب و توانمند حاضر خواهد شد.

وی بابیان اینكه این مسابقات در سه اسلحه برگزار خواهد شد، گفت: زنجان در اسلحه 'اپه' جزو سه تیم برتر و در اسلحه های 'فلوره و سابر' نیز جزو 10 تیم برتر كشور است.

سودی افزود: درزمان حاضر قریب 60 ورزشكار در رشته شمشیربازی زنجان فعال هستند كه 10 نفر آنها زن و مابقی را نیز مردان تشكیل می دهد.

رییس هیات شمشیربازی استان زنجان تصریح كرد: ورزش شمشیربازی زنجان به دلیل عدم فعالیت و همكاری مربیان این رشته ورزشی درزمان حاضر با مشكل مواجه است و هیات مربوطه برای رفع این نقیصه تلاش دارد تا با همكاری فدراسیون شمشیر بازی یك دوره كلاس مربیگری برگزار كند.

سودی سطح ورزش شمشیربازی زنجان را خوب ارزیابی و خاطرنشان كرد: این رشته ورزشی تنها در شهر زنجان فعال می باشد و توانسته است ورزشكاران مطرح و ملی پوشی چون 'محمد اسماعیلی، امیر خلفی و مهدی نوروزی' تربیت و تحویل جامعه ورزش كشور دهد.

596/522