۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۲۰:۵۲
کد خبر: 80305556
T T
۰ نفر

شهردار:

ترافيك، اصلي ترين معضل شهري گناباد است

۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۲۰:۵۲
کد خبر: 80305556
ترافيك، اصلي ترين معضل شهري گناباد است

گناباد- شهردار گناباد گفت:ترافيك، اصلي ترين معضل شهري گناباد است و براي حل اين معضل در حال بازگشايي معابر جديد به موازات خيابانهاي اصلي در اين شهر هستيم.

'حمید بنایی' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر روز حدود 100 خودرو به تعداد خودروهای شهر گناباد افزوده می شود و در بیشتر منازل مسكونی بیش از یك خودرو وجود دارد لذا باید برای تردد این وسایل نقلیه فكری اساسی كرد.

وی اظهار داشت:یكی از اصلی ترین معابر شهر گناباد كه بازگشایی آن می تواند در كاهش ترافیك این شهر نقش اساسی داشته باشد خیابان طالقانی 13 این شهر است كه به موازات خیابان امام خمینی (ره) شهر گناباد تا خیابان امام صادق(ع) و محله قدیمی 'سر تراز' ادامه می یابد.

او گفت:تقریبا املاك نیمی از این مسیر با صرف هزینه 20 میلیارد و 200 میلیون ریال خریداری و بازگشایی شده و پیشرفت فیزیكی كار در این مرحله 85 درصد بوده است و امید است كه حداكثر تا پایان سومین دوره شورای اسلامی شهر گناباد و یا تا پایان امسال 15 باقیمانده املاك تا خیابان 'المهدی' خریداری و كار زیرسازی و بلوارسازی این معبر به انجام برسد.

وی افزود:برای بازگشایی این معبر تا كنون بیش از سه هزار و 500 متر مربع زمین و 750 متر ساختمان تملك شده است.

او گفت:تاكنون شهرداری گناباد برای بازگشایی معابر مختلف این شهر و كاهش بار ترافیكی هسته مركزی آن بیش از 18 میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه كرده است.

1922/659