۱۳ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۳۵
کد خبر: 80305850
T T
۰ نفر
پاركينگ طبقاتي و مجتمع تجاري ستاره در شهر كرمان افتتاح شد

پاركينگ طبقاتي و مجتمع تجاري ستاره با حضور استاندار كرمان و نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح نخستین پروژه مشاركتی شهرداری كرمان و سرمایه گذار بخش خصوصی با نام 'شركت توسعه ستاره شهر قشم'، شبانگاه یكشنبه بر فراز بام مجتمع تجاری ستاره با حضور معاونان استاندار كرمان، فرماندار، شهردار، شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی استان و استقبال گسترده مردم این شهر برگزار شد.

این پاركینگ طبقاتی و مجتمع تجاری در یكی از بهترین موقعیت های تجاری شهر كرمان و در خیابان شریعتی روبروی قدمگاه كه از ترافیك بالایی نیز برخوردار است واقع شده است.

ظرفیت پاركینگ این مجتمع بزرگ تجاری می تواند در بهبود وضعیت ترافیكی محدوده میدان شهدا، بازار گنجعلیخان، قدمگاه و قسمتی از خیابان شریعتی تاثیرگذار باشد.

یكی از نیازهای كرمان به عنوان مركز بزرگترین استان كشور با خیابان هایی با ساختار قدیمی و كمبود فضای پارك خودروها، احداث و ایجاد پاركینگ های طبقاتی بود كه احداث این پاركینگ در مركز خرید شهر با درایت شهرداری و مشاركت و حضور فعالانه بخش خصوصی می تواند بار ترافیكی این محدوه را تا حدود زیادی برطرف كند.

آیین افتتاح مجتمع بزرگ تجاری ستاره و پاركینگ طبقاتی این مجتمع شامگاه گذشته با اجرای موسیقی، نمایش، آتش بازی همراه بود.ك/2

7433/8154/2624