۱۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴
کد خبر: 80307648
T T
۰ نفر
تمام راههاي اصلي ، فرعي و روستايي استان اردبيل ترميم مي شود

گرمي ، اردبيل - مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل از تامين اعتبار لازم براي ترميم و لكه گيري راههاي اصلي ، فرعي و روستايي اين استان خبر داد.

علی حیدری روز سه شنبه در جلسه بررسی مشكلات راههای مواصلاتی گرمی گفت: مسوولان ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها می توانند با انتخاب پیمانكار متعهد نسبت به خط كشی ، نصب علایم ، تامین روشنایی و رنگ آمیزی جاده ها اقدام كنند.

وی افزود: عملیات آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار بر عهده اداره كل راه و شهرسازی است و تلاش می شود تا پایان سال آینده تمام روستاهای بالای 50 خانوار استان از راه آسفالت برخوردار باشند.

وی با تاكید بر اهمیت توجه به راهها در توسعه مناطق اظهار داشت: به رغم نبود موافقت نامه بخشی از پروژه سه راهی صحرا تا امیر كندی گرمی مغان به صورت بزرگراه احداث می شود.

وی پیمانكار پروژه های راهسازی گرمی را ضعیف ترین پیمانكار مرتبط با اداره كل راه و شهرسازی دانست و خواستار تلاش نماینده گرمی برای تامین اعتبار لازم برای توسعه و آسفالت راههای مواصلاتی این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عزیز صحرایی فرماندار گرمی هم در این جلسه خواستار توجه جدی به آسفالت راههای ارتباطی بخش های انگوت و موران شد.

وی با اشاره به كوهستانی و پرخطر بودن جاده ارتباطی موران بر مطالعه مسیر یاد شده به منظور حذف پیچ های حادثه ساز تاكید كرد.

صدیف فرمان رییس اداره راه و شهرسازی گرمی نیز گفت: 12 كیلومتر از راه ارتباطی بخش موران قابل لكه گیری نیست و تامین اعتبار لازم برای عملیات آسفالت آن ضرورت دارد.

7124/594/593