۱۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴
کد خبر: 80315065
T T
۰ نفر
سه نفر در رودخانه دزغرق شدند

دزفول- مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري دزفول از غرق شدن سه نفر و كشف اجساد آنها در رودخانه دز خبر داد.

' مرتضی همایون نسب' روزیكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر جمعه گذشته در دو گزارش جداگانه به سامانه 125 این سازمان مبنی برغرق شدن یك شهروند اهوازی و یك شهروند دزفولی در رودخانه دز از سوی ستاد فرماندهی،همزمان دواكیب به هر دو موقعیت اعلام شده اعزام و بلافاصله كار گشت زنی و غواصی آغاز شد.

وی افزود: محل غرق شدن شهروند اهوازی در منطقه آسیاب های قدیم دزفول واقع در پارك ساحلی دز 'علی كله' بود كه تیم غریق نجات سازمان آتش نشانی پس از یك ساعت عملیات غواصی موفق به كشف جسد شدند و آن را طی مراحل قانونی تحویل مقامات نیروی انتظامی دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول محل دومین حادثه كه مربوط به غرق شدن شهروند دزفولی بود را حد فاصل پل جدید و پل قدیم عنوان كرد و گفت: این جسد نیز روزشنبه پس از گشت زنی های متعدد پیدا شد.

وی خاطرنشان كرد كه به هنگام گشت زنی تیم غریق نجات برای كشف اجساد افراد غرق شده متوجه جسدی دیگر در نزدیكی پل قدیم شدند و آن را به بیرون از رودخانه انتقال دادند كه هویت آن شناسایی نشده و تا كنون هم گزارشی از غرق شدن این شخص به هیچ ارگانی داده نشده است.

همایون نسب افزود: كارشناس غواصی سازمان آتش نشانی دزفول زمان غرق شدن این شخص را حدود پنج تا شش روز پیش اعلام كردند و بر این اساس ،اداره آگاهی شهرستان دزفول در محل حاضر شد تاپیگیر ماجرا شود.

7279/538