۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۲۹
کد خبر: 80324082
T T
۰ نفر

استقبال مردم از نمايشگاه عرضه مستقيم كالا تهران

۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۲۹
کد خبر: 80324082
استقبال مردم از نمايشگاه  عرضه مستقيم كالا تهران

تهران بزرگ- نمايشگاه عرضه مستقيم كالا كه در آستانه فصل پاييز و شروع مدارس در مصلاي تهران داير شده است، در سومين روز از فعاليت خود با استقبال زياد مردم پايتخت مواجه بود.

به گزارش ایرنا، خیل عظیم جمعیت كه اكثرا با فرزندان محصل خود، در نمایشگاه حضور یافته بودند با بازدید از غرفه ها، قیمت ها و كیفیت كالا را بررسی می كردند.

نمایشگاه امسال از تنوع كالا بسیاری برخوردار است و غرفه داران نیز سعی كرده اند با چیدمان زیبا نظر بازدید كنندگان را جلب كنند.

در این نمایشگاه از كیف، كفش، نوشت افزار و پیراهن مدرسه تا مایحتاج خانواده ها مانند مواد غذایی، پروتیینی گوشت و سایر اقلام با تخفیفی ویژه به خریداران عرضه می شود.

قاسم نوده فراهانی رییس شورای اصناف درمورد این نمایشگاه، می گوید: هدف از برگزاری این تنظیم بازار و كنترل قیمت ها و عرضه كالا با تخفیف است.

وی به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم كالا در 400 نقطه كشور برگزار می شود كه با توجه به تنوع كالاها همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

مجتبی شیر قاضی معاون توسعه بازگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران هم درباره هدف برگزاری نمایشگاه پاییزه در تهران گفت: نمایشگاههای پاییزه از تولیدات داخلی حمایت می كند كه به طور قطع رضایت خاطر تولید كنندگان و مردم را در پی خواهد داشت.

وی گفت: كالاهای این نمایشگاهها قبل از عرضه ، مورد كارشناسی قرار می گیرد و با تخفیفی نزدیك به 10 تا 30 درصد در اختیار خریداران قرار دارد.

'سهراب رهنما' تولید كننده و فروشنده كیف مدارس درباره كم و كیف نمایشگاه پاییزه امسال می گوید: نمایشگاه محل مناسبی برای عرضه و توزیع كالا می باشد و مردم نیز از این اجناس استقبال می كنند.

وی ادامه داد: دراین نمایشگاهها سود زیادی تعیین نمی شود و هدف اصلی خدمت رسانی و فروش كالاهای تولیدی است.

'رضا صادقی' كه یكی از غرفه داران قدیمی در بخش مواد غذایی نیز می گوید: استقبال در طی سالیان اخیر مناسب بوده و در سال جاری نیز این روند بیشتر و بهتر شده است.

وی افزود: سود فروش كالاها و مواد غذایی به خاطر تورم و همچنین تخفیف در نمایشگاه كم شده است، ولی استقبال مناسب جای خالی آن را پر می كند.

صادقی افزود: خریداران به عنوان اصلی ترین قشر در نمایشگاهها به شمار می روند و تمام هم و غم برگزار كنندگان رضایت خاطر خریداران و فروش اجناس با كیفیت و تخفیف می باشد.

مرد میانسالی كه به همراه فرزندانش برای خرید پاییزه به نمایشگاه آمده بود، می گوید: وجود این نمایشگاهها بسیار ثمر بخش است زیرا بسیاری از كالاهای مورد احتیاج را می توان از یك محل و نقطه بدست آورد و این موجب صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد.

' علی حدادیان' ادامه داد:‌ كفیت كارها هم تقریبا خوب به نظر می رسد و قیمت ها با وجود تخفیف اعتدال یافته و رضایت خریدار را جلب می كند.

اما'مهدی بهرامی' یكی از بازدیدكنندگان غرفه نوشت افزار و كالاهای مصرفی به خبرنگار ما درباره قیمت های نمایشگاه می گوید: قیمت ها كمی بالا به نظر می آید و امیدواریم نظارت لحظه به لحظه میان بازار و این نمایشگاهها صورت بگیرد تا خریداران تفاوت قیمتی را در میان بازار و این مكان ها احساس نمایند.

وی ادامه داد: وجود این نمایشگاهها مناسب است زیرا چند گانگی كالاها و تنوع در آن یافت می شود و این بسیاری از مشكلات خریداران را حل خواهد كرد.

نمایشگاههای پاییزه، بهاره و اینگونه مكان ها كه در فصل هایی خاص برگزار می شود، به طور قطع پاتوق و جایگاهی برای خریداران است و ثمرات و فواید زیادی را در برخواهد داشت.

نمایشگاه پاییزه تهران كه محصولاتی همچون لوازم مدرسه برای دانش آموزان، كالاهای مواد غذایی و غیره را با تخفیفی ویژه ارائه می كند از 23 تا 31 شهریور ماه همه روزه تا ساعت 22 در مصلی امام خمینی(ره) برقرار می باشد.

این نمایشگاه بعد از نمایشگاههای پاییزه ارم، خاوران، حكیمیه و بوستان ولایت دایر شده است.

تهرام/7261 / 1396