۲۷ شهریور ۱۳۹۱، ۸:۴۹
کد خبر: 80326017
T T
۰ نفر
درخشش اعضاي كانون اردبيل در جشنواره كتاب سازي رضوي

اردبيل - سودا خيرخواه و مهسا صفوي از اعضاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شماره يك اردبيل با ساخت كتاب زيارت عنوان برتر جشنواره كتاب سازي رضوي در استان سيستان و بلوچستان به خود اختصاص دادند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان اردبیل 50 اثر به این جشنواره ارسال كرده بود.

پارسال اعضا و مربیان كانون پرورش فكری استان اردبیل با ارسال 44 اثر در این جشنواره شركت كرده بودند كه تعدادی از شركت كنندگان تجلیل شدند.

همچنین جشنواره ادبیات رضوی كه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری برگزار شد دو برگزیده از اعضای مراكز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان اردبیل در بخش شعر و داستان معرفی كرد.

در این جشنواره ادبی نیلوفر ثمودی از مركز فرهنگی و هنری نمین در بخش شعر و هدیه جعفری از مركز شماره یك اردبیل در بخش داستان حائز رتبه برتر جشنواره شدند.

مریم علایی كارشناس ادبی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان اردبیل به دلیل حضور پررنگ در این جشنواره و جمع آوری و ارسال بیش از 170 اثر به هفتمین جشنواره ادبیات رضوی كودك و نوجوان به آیین اختتامیه جشنواره دعوت شده تا مورد تجلیل قرار بگیرد.

594/530