۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۲۰
کد خبر: 80327725
T T
۰ نفر
استمرار اهداف انقلاب در گرو گراميداشت دفاع مقدس است

شهرري - فرمانده ناحيه مقاومت بسيج حضرت عبدالعظيم (ع) گفت: استمرار اهداف انقلاب در گرو گراميداشت دفاع مقدس است.

سرهنگ 'غلامرضا بوربور' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه همه باید خود را مدیون دستاوردهای دفاع مقدس بدانیم برصیانت ازدستاوردهای این عرصه تاكید كرد و افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان كه اینك نقش خطیری در پیشبرد انقلاب به عهده دارند، انتقال دهیم.

وی اظهاركرد: گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه ای از رشادت ها، ایثارگری ها، فداكاری ها و شهادت طلبی عزیزانی است كه به خاطر دین، میهن و مردم این مرز و بوم از همه چیز خود گذشتند و در راه اعتلای ایران اسلامی ذره ای عقب نشینی نكردند.

بوربور افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جانفشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ كرامت و منزلت والای آنان كمترین كاری است كه بر عهده ما قرار دارد و باید به نحو شایسته انجام شود.

وی همچنین در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس نیز گفت: این برنامه ها از روز دوشنبه سوم مهرماه كه به نام روز ' زنان ، ارزش های اسلامی و پایداری ملی' نامگذاری شده آغاز می شود.

به گفته وی، روز سه شنبه چهارم مهر روز' وحدت ، استكبار ستیزی و بیداری اسلامی ' ، چهارشنبه پنجم مهر ' رزمندگان ، جهادگران و فرماندهان ' و پنجشنبه نیز روز 'شهادت ، كرامت و عزت' نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: همایش زنان شهیده و ایثارگر، سركشی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، اعزام سخنرانان به مدارس و بیان خاطرات، برگزاری صبحگاه مشترك در مدارس، مراسم گرامیداشت شهدای كادر، برگزاری نشست بصیرتی، مراسم یاد یاران ویژه پیشكسوتان و رزمندگان از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی بیان كرد:تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا گمنام در فرهنگسرای ولا و سركشی و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

687/688/
۰ نفر