۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 80328464
T T
۰ نفر

حضرت معصومه(س) الگوي شايسته انسانيت است

۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 80328464
حضرت معصومه(س) الگوي شايسته انسانيت است

اسدآباد- فرماندار اسدآباد گفت:حضرت معصومه(س) اسوه زنان عالم و الگوي شايسته انسانيت است.

به گزارش ایرنا ' مصطفی آزادبخت ' روز سه شنبه در جشن میلاد با سعادت كریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به ویژگی‌های حضرت معصومه(س)، زندگی ایشان را دارای نكات فراوانی برای الگو گرفتن دختران جوان عنوان كرد و گفت : این روز فرصت مناسبی برای بانوان ایران اسلامی است كه از این بانوی بزرگوار در همه ابعاد زندگی الگو برداری كنند.

وی افزود: این بانوی بزرگوار در بعد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و عفاف و حجاب بسیار برجسته بوده و برای بانوانی كه از حضرت معصومه(س) پیروی می كنند فیض عظیمی است.

مصطفی آزادبخت در ادامه نقش كمیته امداد را در تربیت و پرورش جوانان متعهد و انقلابی بسیار مهم توصیف كرد و گفت : این نهاد در عرصه های علمی و هنری و قرانی توانسته عناوین مهمی را كسب كند .

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه انقلاب خاطرنشان كرد: امروز دشمن با راه اندازی جنگ نرم ، جنگ اقتصادی و توهین به مقدسات دینی ما می خواهد بین نسلهای سوم و چهارم با انقلاب فاصله بیندازد و در این راستا خانواده ، روحانیت و نهادهای فرهنگی نقش اساسی و كلیدی در خنثی سازی این توطئه ها دارند .

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز به تبیین جایگاه زنان در جامعه اسلامی و نقش برجسته آنان در دفاع مقدس پرداخت و گفت : زنان با حفظ حجاب و عفاف و تربیت فرزندان صالح و انقلابی در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستند .

'فیروز محمودی ' همچنین هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای به تصویر كشیدن مجاهدت و ایثار رزمندگان غیور و ولایتمدار كشورمان دانست و بر تقویت برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاكید كرد .

قائم مقام كل كمیته امداد استان نیز مهمترین رسالت كمیته امداد را تقویت كارهای فرهنگی اعلام كرد و افزود : برپایی اینگونه همایش ها در روشنگری نسل جوان تاثیرگذار است .

' علی نامدار ' در ادامه با محكوم كردن اهانت به مقدسات دینی و پیامبر اعظم (ص) گفت : دشمن با اینكار هویت دینی و اعتقادی مسلمانان جهان را نشانه گرفته است كه مسلمانان با اتحاد و همبستگی مقتدرانه پاسخ دندانشكنی به آنها دادند .

همزمان با آغاز ایام پرفضیلت دهه كرامت رضوی، مراسم جشن میلاد با سعادت كریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم به همت كمیته امداد امام (ره) در اسدآباد برگزار شد و در این مراسم از شش نفر از دختران موفق در عرصه علمی تجلیل بعمل آمد .

576