۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۷:۲۵
کد خبر: 80330798
T T
۰ نفر

نمايشگاه پاييزه در گناباد افتتاح شد

۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۷:۲۵
کد خبر: 80330798

گناباد- نمايشگاه پاييزه گناباد با هدف تعديل قيمت ها و ارايه كالاهاي مورد نياز مردم به نرخهاي مصوب روز چهارشنبه در گناباد افتتاح شد.

مجری این نمایشگاه روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آن به خبرنگار ایرنا گفت:این نمایشگاه با حدود 60 غرفه در فضای مفید هزار متر مربع در سالن اداره قند و شكر شهرستان گناباد برپا شده است و تا پنجم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

'فرهاد ادبی' افزود:در این غرفه ها مواد غذایی از قبیل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و مواد پروتئینی، لوازم خانگی، كیف، كفش، نوشت افزار،عطر و شیرینی و سایر كالاها به فروش می رسد.

وی گفت:80 درصد غرفه داران شركت كننده در این نمایشگاه از شهرها و استانهای دیگر نظیر شیراز، كاشان، اصفهان، قم، كرمانشاه، تبریز، مشهد و سرخس در این نمایشگاه شركت كرده اند.

او افزود:امسال برای نخستین بار تعدادی از كارخانه های تولیدی گناباد همچون ماكارونی یاران، نگین ماكارون، شركت لبنیات پگاه و چینی تقدیس كالاهای خود را به صورت نیم بها در این نمایشگاه عرضه كرده اند.

وی گفت:عرضه بی واسطه كالا موجب شده كه قیمت كالاها در نمایشگاه پائین تر از قیمت بازار باشد به طور مثال هم اكنون تخم مرغ، مرغ، لبنیات و نوشت افزار با قیمتی زیر قیمت بازار در این نمایشگاه عرضه می شود و قیمت لوازم خانگی به اندازه ای مناسب است كه فروشندگان گنابادی نیز جز خریداران این نمایشگاه شده اند.

او تاكید كرد:بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت و مجمع امور صنفی گناباد در طول زمان برگزاری نمایشگاه بر چگونگی ارایه كالاها و قیمتها نظارت دارند.

1922/659