دوران دفاع مقدس، نماد استقامت و ظفرمندي ايران اسلامي در برابر استكبار است

خرم آباد - نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: دوران باشكوه دفاع مقدس، نماد استقامت و پايداري ملت بزرگ ايران و سمبل پيروزي و افتخار آفريني اين ملت در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي و آموزه هاي اصيل ديني است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس،‌ افزود: پیروزی چشمگیر و افتخارآمیر ایران اسلامی در دوران باشكوه دفاع مقدس به واقع تحقق وعده الهی در راستای یاری رساندن به مومنان برای غلبه ایمان بر كفر جهانی است.

وی اظهار داشت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس،‌جوانان برومند ایران اسلامی،‌ نصرت و پیروزی حق بر باطل و خون بر شمشیر را به وضوح به نمایش گذاشتند تا جهانیان بدانند كه همواره براساس وعده الهی، مظلوم بر ظالم و ستمگر چیره خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد تصریح كرد: آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه نظام نوپای ایران اسلامی ،‌براساس یك حركت برنامه ریزی شده و هماهنگ از سوی استكبار جهانی و كشورهای حامی صهیونیسم در جهان بود چراكه این كشورها به دنبال تامین منافع از دست رفته خود در ایران بودند.

وی گفت: پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران موجب شده بود تا جزیره امن و باثبات تامین كننده منافع نامشروع غرب و صهیونیست ها دچار تزتزلی جدی شود و آنها كه خود را شدیدا در خطر می دیدند سعی كردند با براه انداختن یك جنگ تمام عیار نظامی،‌انقلاب شكوهمند اسلامی ایران را با شكست مواجه كنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: استكبار جهانی برای تحقق این رویا و استمرار در بهره برداری نامشروع از داشته های ایران اسلامی،‌ صدام حسین را به عنوان یك عروسك خیمه شب بازی مقابل ایران قرار داد و جنگی نابرابر و غیرعادلانه را به ملت بزرگ ایران تحمیل كرد.

وی اظهار داشت: دشمن بعثی كه خود را به طور كامل تحت حمایت دنیای غرب می دید،‌ به صورتی گسترده به خاك ایران اسلامی تجاوز كرد با این تصور كه در كمترین زمان ممكن انقلاب نوپای ایران را درهم می شكند و خود را به عنوان ‍ژاندارم جدید منطقه به دنیا معرفی خواهد كرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اما این جاهلان بی خبر از خدا هیچگاه تصور نمی كردند كه جوانان غیور،‌ مردان و زنان سلحشور و یكایك ملت بزرگ ایران اسلامی با تمام وجود از كشور و نظام اسلامی حاكم بر آن دفاع می كنند.

به گفته امام جمعه خرم آباد،‌حماسه سازی و افتخارآفرینی رزمندگان دلاور ایران اسلامی در عرصه جنگ هشت ساله به حدی چشمگیر و درخشان بود كه شكست سنگین و مفتضحانه ای را به رژیم بعث عراق و كشورهای قدرتمند حمایت كننده از این رژیم، وارد كرد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی گفت: امروز با سپری شدن دوران دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی با امنیت و ثباتی فراگیر و جامع حضور درخشانی در عرصه های مختلف بین المللی دارد و دشمنان این مرز و بوم در ذلت و خواری بسر می برند.

امام جمعه خرم آباد افزود:‌ استكبار كه همواره به دلیل از بین رفتن منافع استعماری خود در مبارزه ای نفسگیر با ملت های آزاده و عدالت خواه قرار دارد،‌ دین اسلام و پیروان اسلام ناب محمدی(ص) را بزرگترین دشمن خود می داند.

وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در سه دهه گذشته از انقلاب اسلامی نشان دادند كه چگونه با بصیرت ،‌دوراندیشی و حمایت قاطع از ولایت فقیه،‌تهدیدها و چالش های پیشرو را به فرصتی برای افتخارآفرینی و عزتمندی ایران تبدیل كرده اند.

وی تصریح كرد: امروز استكبار جهانی به دلیل همین شكست ها، وارد جنگی تمام عیار با دنیای اسلام شده و اسلام ستیزی و اسلام هراسی به سیاست اصلی و محوری قدرت های زورگوی جهانی تبدیل شده و دراین راه از هر تلاشی حتی اهانت به مقدسات مسلمانان نیز كوتاهی نمی كنند.

امام جمعه خرم آباد گفت: دراین میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و عظمتی بی نظیر، آماده دفاع از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی هستند.

7274/1625