۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۳۴
کد خبر: 80344062
T T
۰ نفر
يادواره 47 شهيد دهستان رويين اسفراين برگزار شد

بجنورد - آيين يادواره 47 شهيد دهستان 'رويين' از توابع بخش مركزي شهرستان اسفراين روز پنجشنبه در محل اردوگاه دانشگاه علوم پزشكي استان خراسان شمالي در اين روستاي گردشگري برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این آیین گفت: امروز كاخ ظلم دیكتاتورهای منطقه و حامیان آن ها با خشم ملت هایشان به لرزه افتاده و آنانی كه روزی قصد خاموش كردن انقلاب ما را داشتند امروز شاهد باروری و صدور انقلاب ما هستند.

سردار 'حسینعلی یوسفعلی زاده' افزود: ملت ایران در دفاع مقدس هم با دشمن متجاوز مبارزه كرد و هم تحریم های حامیان صدام را خنثی كرد.

وی عزت و اقتدار امروز كشور ما را مدیون خون شهدا و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: سند اقتدار و عزت ما با خون شهدا امضا شده و دشمنان انقلاب باید بدانند ملت ایران بسادگی از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب دست نمی كشد.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی شهیدان دهستان رویین و روستاهای اطراف را سند افتخار این منطقه خواند و خواستار برگزاری این گونه یادواره ها به صورت سالانه در تمامی مناطق و روستاها شد و گفت: برگزاری چنین برنامه ای موجب می شود خون شهدا به كالبد اعتقادی جامعه تزریق شود و جامعه نیز رنگ و بوی دینی و ارزشی بگیرد.

سردار یوسفعلی زاده گفت: ما امروز در دنیا به خود می بالیم كه راست قامت و با اقتدار بر روی پای خود ایستاده ایم و مفتخریم كه خداوند به ما نصرت و عزت داده تا راه شهدا و ام شهدا را ادامه دهیم.

در این آیین معنوی كه با حضور شماری از مسوولان محلی برگزار شد، جمعی از خانواده معظم شهدا و مردم مومن و متدین روستاهای 'رویین، عراقی و محمودی' شركت داشتند. ك/2

7183/626