۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۸:۳۰
کد خبر: 80352175
T T
۰ نفر
برخورد خوبِ پليس با مردم موجب اعتماد بيشتر جامعه به نظام اسلامي مي شود

يزد - نماينده مردم بافق در مجلس گفت : نحوه برخورد با مردم و احترام به حقوق جامعه باعث اعتماد بيشتر آنان به نظام و انقلاب مي شود .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'دخیل عباس زارع زاده 'در بازدید از مقر فرماندهی نیروی انتظامی بافق ، با تقدیر از خدمات بی بدیل نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: حضور فعال نیروی انتظامی در همه عرصه های اجتماعی نشان از پویا بودن آن دارد.

نماینده مردم بافق، مهریز، ابركوه ، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه حضور فعال و به موقع پلیس در تمامی عرصه ها و برقراری نظم و امنیت ، از نگاه مردم حائز اهمیت است بر ضرورت توجه به تعاملات اخلاقی نیروی انتظامی با مردم تا كید كرد و گفت: مردم باید پلیس را همواره در كنار خود بدانند و به او اعتماد كنند.

وی نحوه برخورد پلیس امروز با پلیس قبل از انقلاب را غیرقابل مقایسه دانست و افزود: به بركت پیروزی انقلاب اسلامی و تعامل خوبی كه پلیس نا جا با مردم دارد ،نیروی انتظامی از جایگاه بالایی در بین مردم برخوردار شده است .

زارع زاده همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای نیروی انتظامی بافق تصریح كرد: پیروی از آرمانهای شهدای والا مقام همواره باید سرلوحه كار و زندگی همه باشد.

نماینده پنج شهرستان استان یزد اضافه كرد: شهدا با فذاكاری و محاهدت خود در راه خدا شرایط امنیت و آرامش امروزی جامعه را فراهم كردند.

وی گفت : ایجاد نظم ،امنیت و آرامش از نیاز های اساسی مردم است كه این نیاز با خدمات شایسته پرسنل زحمتكش ناجا محقق شده است .

زارع زاده به برخی از مشكلات و سختی های كادر این مجموعه اشاره كرد و خواستار رفع این مسائل و مشكلات شد.

فرمانده نیروی انتظامی بافق هم با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در شش ماهه اول سال 91 بر ضرورت همكاری مردم با پلیس تاكید كرد.

سرهنگ 'علی صالحی' گفت : مردم دوستدار پلیس هستد و این موضوع در رفتار و حركات و تعامل آنان آشكار است .

وی نیروی انتظامی را مظهر برقراری نظم و عدل در كشور عنوان كرد و گفت: این سبز پوشان نه تنها در این عصر بلكه در دوران دفاع مقدس نیز در سنگرهای دفاع و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی خود را نشان دادند.

فرمانده نیروی انتظامی بافق افزود: پرسنل این نیرو همه توان خود را به كار گرفتند تا امنیت و آسایش در كشور مان ماندگار شود.ك2

7543/1968