براي بيش از 82 درصد اعتبارات طرح توسعه كشاورزي اين شهرستان، قرار داد منعقد شده است

گناباد- مدير جهاد كشاورزي گناباد گفت: براي بيش از 82 درصد از اعتبارات و تسهيلات تخصيصي جهت توسعه بخش كشاورزي اين شهرستان ،قرار داد منعقد شده است .

مهندس محمد باقر جاهدی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاكنون 55 نشست برای تعیین تكلیف اعتبارات بخش توسعه كشاورزی این شهرستان تشكیل شد و بیش از 350طرح مختلف برای پرداخت تسهیلات در آنها به تصویب رسید.

وی اظهارداشت :در این مدت بیش از یك هزارو 126 طرح به ستاد توسعه بخش كشاورزی گناباد معرفی شده و اعضای ستاد نیز نسبت به بررسی و توجیه اقتصادی آنها اقدام كرده اند.

مدیر جهاد كشاورزی گناباد گفت: با تلاشهایی كه در ستاد توسعه بخش كشاورزی صورت گرفته است این شهرستان در زمینه جذب اعتبارات و همچنین تعداد جلسات و تصویب طرح های با وسواس خاص، مقام نخست كشور و خراسان رضوی را كسب كرده است.

جاهدی افزود: با پیگیریهای صورت گرفته ،علاوه بر80 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته، 110 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز برای توسعه بخش كشاورزی شهرستان گناباد در سالجاری اختصاص می یابد.

وی اظهارداشت: با جذب بخش اول اعتبار بخش توسعه كشاورزی شهرستان گناباد زمینه بیش از 500 شغل جدید در این بخش فراهم می شود.

وی افزود: با فراخوانی كه صورت گرفته است تاكنون یك هزار و 109 طرح در ستاد توسعه بخش كشاورزی شهرستان گناباد با 402 میلیارد و 552 میلیون ریال در مرحله نخست تایید و تصویب شده است .

وی اضافه كرد: با جذب و تامین این تعداد طرح در شهرستان بیش از دو هزار و 140 نفر در بخش های كشاورزی مشغول بكار خواهند شد.

وی افزود: این تسهیلات با كارمزد هفت درصد و مدت باز پرداخت هفت ساله در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

514/659