۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 80376447
T T
۰ نفر
همايش بررسي پيشنهادها و نظام پذيرش در تبريز برگزار شد

تبريز- همايش بررسي پيشنهادها و نظام پذيرش در تبريز برگزار شد.

این همایش به منظور بررسی عملكرد دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی و كسب رتبه های برتر در استفاده از پیشنهادهای برجسته ارایه شده توسط كاركنان ترتیب یافته بود.

مدیر كل دفتر منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی در این همایش استفاده از خرد جمعی در پیشبرد امور را اصلی انكار ناپذیر دانست و گفت: برای كسب نتایج مطلوب و كاهش هزینه ها در ادارات و دستگاه های اجرایی، تجربه نگاری و استفاده از تجارب ارزشمند كارشناسان ضروری است.

علیرضا حاجی خیاط افزود: از بین 71 دستگاه اجرایی استان 48 دستگاه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها را كاملا مستقر كرده اند.

وی اظهاركرد: از بین این دستگاه ها 25 دستگاه ارزیابی شد كه درصد تحقق پیشنهادها در انها بین 30 تا 35 درصد در نوسان بوده است.

وی معیار ارزیابی را امتیاز 700 ذكر كرد و گفت: دستگاه هایی كه از این معیار موفق به كسب امتیاز 400 شده اند به عنوان دستگاه های برتر اجرایی شناخته می شوند.

در ادامه این همایش استاد مدیریت دولتی دانشگاه تهران نیز با اعلام اینكه نظام پیشنهادها موجب حل مشكل كاركنان می شود، گفت: در این نظام ما از باورها و تجارب و اندیشه های كاركنان برای كسب نتیجه مطلوب بهره می گیریم.

مجید كرد رستمی افزود: نظام پیشنهادها باید به سمت كاهش هزینه ها سوق داده شود.

وی نتایج نظام پیشنهادی را كاهش هزینه ها، افزایش سود، افزایش ارزش كالا، كار تیمی و استفاده بهینه از زمان دانست و گفت: نظام پیشنهادها باید با كار تیمی به سمت كاهش هزینه ها گام بردارد.

كرد رستمی عملكرد بخش خصوصی در ایران را بی نظیر توصیف كرد و افزود: برای افزایش بهره وری و راندمان تولید باید تلاش در این عرصه صورت بگیرد.

704/587