۲۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۶:۳۹
کد خبر: 80377572
T T
۰ نفر
آيين برائت از مشركين فرصتي براي نشان دادن انسجام و وحدت مسلمانان است

رشت - امام جمعه رضوانشهر گفت: آيين برائت از مشركين فرصتي براي نشان دادن انسجام و وحدت مسلمانان در برابر دشمنان اسلام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'هادی حبیبی' در خطبه های این هفته نمازجمعه رضوانشهر با بیان اینكه این برنامه امسال با محوریت عشق نبوي برگزار می شود، افزود: تجمع سالانه جهان اسلام كه براي درك منافع مسلمانان در نظر گرفته شده، فرصتي استثنایي برای وحدت كلمه در مورد منافع مشترك مسلمانان محسوب می شود.

وی اضافه كرد: به تعبیر امام راحل(ره) برائت از هرگونه بت و بت‏پرستي و نمادهاي قدیم و جدید آن جزء لاینفك حج ابراهیمی است و نیز به بیان مقام معظم رهبری برائت از مشركین ستون خیمه این عبادت همه‏جانبه، جامعه اسلامي است؛ و مسلمانان باید واكنش خود را نسبت به هتاكي اخیر نسبت به نبي اكرم(ص) نشان دهند.

امام جمعه رضوانشهر بیان كرد: محور مراسم برائت از مشركین امسال باید اظهار ارادت به ولایت نبوي و عشق به آن شخصیت والامقام باشد تا تهدیددشمن به فرصتي براي انسجام و وحدت هرچه بیشتر مسلمانان در مقابل دشمنان پیامبر(ص) تبدیل شود.

حجت الاسلام حبیبی در ادامه در خصوص قطع شبكه‏هاي جمهوری اسلامی تحت فشار لابي صهیونیستي آمریكایي از ماهواره هاتبرد توسط كشورهای مدعی ارتباطات مدرن و مدعی آزادی بیان گفت: كشورهایی كه همواره با ادعای احترام به حق آزادی در امور كشورها دخالت می كنند در اصل آنها با جبهه مقاومت جدید در منطقه مشكل دارند.

وی اضافه كرد: آنها از این جبهه در هراس هستند لذا به دنبال پنهان سازی پیام های مقاومت هستند و برای مقابله با آن به هر ابزاری چنگ می زنند.

امام جمعه رضوانشهر با محكوم كرد عمل دشمن در زمینه تروریسم رسانه ای افزود: دشمنان هم اكنون بیداری مردم را نمی توانند تحمل كنند لذا تاكتیك حذف اخبار و جلوگیری از فهم و اطلاع مردم را انتخاب كرده اند.

حجت الاسلام حبیبی بیان كرد: آنها به جای اطلاع رسانی، مردم را از اصل خبر محروم می كنند ولی راه به جایی نخواهند برد.ك2

7293/ 603