۸ آبان ۱۳۹۱، ۷:۴۹
کد خبر: 80391031
T T
۰ نفر
رفع نقاط حادثه خيز محورهاي ارتباطي بروجن براي كاهش تصادفات ضروري است

بروجن شهركرد - فرماندار بروجن گفت: رفع نقاط حادثه خيز محورهاي ارتباطي اين شهرستان به منظور كاهش تصادفات جاده اي ضروري است.

'فتاح كرمی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فراوانی نقاط حادثه خیز در جاده های شهرستان بروجن، افزایش تصادفات جاده ای و كشته شدن شهروندان را به همراه داشته است.

وی با بیان آمار بالای تصادفات طی 10 روز گذشته در محورهای ارتباطی منتهی به این شهرستان، افزود:محور ارتباطی بروجن - لردگان، خط ارتباطی استان های غربی و جنوبی است و به دلیل ترانزیت كالا از جنوب به شمال از این شهر، ترافیك و تصادفات جاده ای از این محور افزایش یافته است.

كرمی افزود: همجواری شهرستان های لردگان و بروجن و مطرح شدن این دو شهرستان به عنوان قطب های صنعتی استان، ترانزیت كالای استان های همجوار از این شهرستان و ترافیك جاده ای را افزایش داده است.

فرماندار بروجن مشاركت واحد های صنعتی بزرگ استان های همجوار با چهارمحال و بختیاری برای رفع نقاط حادثه خیز این شهرستان راخواستار شد.

فرماندار بروجن اظهار داشت: برای رفع نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان بروجن محدودیت مالی وجود دارد و باید با مشاركت واحد های صنعتی بزرگ استان های همجوار با فروش اوراق مشاركت در این امر مهم اقدام شود.

7361/