۹ آبان ۱۳۹۱، ۲۰:۰۵
کد خبر: 80394327
T T
۰ نفر
بهترين گلزن تيم اميد پرسپوليس در تور ذوب آهني ها

اصفهان - سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بهترين گلزن تيم فوتبال اميد پرسپوليس تهران در تمرينات تيم ما حضور دارد.

به گزارش ایرنا ، ' فرهاد كاظمی ' سه شنبه شب در كنفرانس خبری در باشگاه ذوب آهن اصفهان، افزود: چنانچه این بازیكن بتواند انتظارات كادر فنی را برآورده سازد به تیم فوتبال ذوب آهن خواهد پیوست.

وی گفت: هیچ بازیكنی از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان كنار گذاشته نشده است و خبر منتشر شده مبنی بر كنار گذاشته شدن سه بازیكن این تیم كه در روزهای اخیر در مطبوعات عنوان شد، صحت ندارد.

وی افزود: 'مجتبی بابك'، 'صادق بارانی 'و'ایمان شیرازی'درتیم ذوب آهن حضور دارند و هیچ كدام كنار گذاشته نشده اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره مذاكرات این باشگاه با مجتبی بیاتی نیا نیز گفت: این بازیكن آزاد است و باشگاه ذوب آهن افزون بر مذاكره با وی، با هفت بازیكن دیگر مذاكره كرده است.

وی با اشاره به اینكه تیم فوتبال ذوب آهن به چند بازیكن خوب نیازمند است، تصریح كرد: اگر شرایط مساعد باشد در نیم فصل دوم بازیكنان خوبی را به خدمت خواهیم گرفت.

كاظمی تاكید كرد: كادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن بدنبال جذب بازیكنان نیمكت نشین نیست و قصد دارد بازیكنانی را جذب كند كه بتوانند به موفقیت این تیم كمك كنند.

وی از برگزاری اردوی آماده سازی تیم ذوب آهن در تهران خبر داد و افزود: این اردوی آماده سازی پس از تعطیلی لیگ برتر به مدت هفت روز برگزار می شود و در این مدت با تیم های استقلال و نفت تهران دیدار تداركاتی برگزار خواهیم كرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینكه برگزاری دیدارهای تداركاتی با تیم های استقلال و نفت تهران قطعی شده است، افزود:افزون بر این تیم ها در اردوی آماده سازی ذوب آهن در تهران قصد داریم با سایپا یا صبا دیدار تداركاتی برگزار كنیم.

وی افزود: 20 آبان به اصفهان باز می گردیم و روز بیست و دوم همین ماه دردیدارتداركاتی به مصاف تیم سپاهان می رویم.

كاظمی درباره دیدار فردای تیمش با راه آهن تهران نیز گفت: راه آهن از تیم های خوب لیگ برتر است و برغم آنكه برای فصل جاری لیگ برتر خیلی دیر تشكیل شد اما از آمادگی خوبی دارد.

وی افزود: با پیروزی مقابل تیم راه آهن قصد داریم وضعیت خود را در جدول لیگ برتر بهتر كنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از مجتبی بابك و سینا عشوری به عنوان بازیكنان غایب تیمش در دیدار فردا نام برد و افزود: این بازیكنان سه اخطاره و از دیدار فردا محروم هستند.

7132/ 607