۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۰۴
کد خبر: 80398168
T T
۰ نفر
راهپيمايي يوم الله سيزده آبان در شهرهاي شمال خوزستان برگزار شد

دزفول- راهپيمايي يوم الله سيزده آبان در شهرهاي دزفول ، انديمشك و شوش در شمال استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا اقشار مختلف مردم دزفول بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی ، روز ملی مبارزه با استكبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریكا را گرامی داشتند.

راهپیمایان در دزفول در طول مسیر راهپیمایی از مصلی امام علی (ع) تا خیابان مولوی شعار ' مرگ بر آمریكا ' ، ' مرگ بر اسراییل ' ، ' حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست ' ، ' الله اكبر خامنه ‌ای رهبر ' ، ' امروز روز 13 آبان است روز تصرف دژ شیطان است' سر دادند.

در اندیمشك نیز مردم با برگزاری راهپیمایی باشكوه فریاد مرگ بر آمریكا سردادند.

راهپیمایان در اندیمشك از مصلای جمعه تا میدان راه آهن را با سر دادن شعار الله اكبر، مرگ بر امریكا،مرگ بر استكبار،مرگ بر اسرائیل ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده راهپیمایی كردند.

در این راهپیمایی خیل كثیری از جوانان،نوجوانان،اصناف و بازاریان،خانواده های معزز شهدا و ایثارگران،مسوولان محلی،مدیران دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در اندیمشك با قرائت بیانیه ای در محكوم كردن توطئه های استكبار جهانی و تاكید بر پیروی از بیانات مقام معظم رهبری پایان یافت.

در این راهپیمایی پرچم آمریكا،اسراییل و انگلیس به آتش كشیده شد.

تجمع ضد آمریكایی مردم شوش نیز به مناسبت یوم الله سیزده آبان در مصلای این شهر برگزار شد.

تجمع ضد آمریكایی یوم الله 13 آبان با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان شوش همزمان با سراسر كشور در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

7279/7281/7280/648
۰ نفر